Kaal (kg) | 5.472 |
---|---|
Välisläbimõõt [mm] | 241 |
Hammaste arv | 23 |
mitmeosaline | kaheosaline |
Täiendav tooteinfo | sünteetilise määrdega |
Hooldusinfot jälgida |
FORD | 1472914 |
---|---|
FORD | 1472915 |
FORD | 1 539 466 |
FORD | 1 553 788 |
FORD | 1 788 719 |
VOLVO | 31259326 |
VOLVO | 31325027 |
VOLVO | 31367470 |
FORD | 1 698 073 |
FORD | 1 779 870 |
FORD USA | BV61-7540-BA |
FORD USA | RM BV 61754 0BA |
FORD USA | 8M51 7540 AB |
FORD USA | 8M51 7540 AC |
FORD USA | 8M51-7540-A1A |
FORD AUSTRALIA | 1 779 870 |
VALEO | 826749 |
---|---|
Schaeffler LuK | 624 3295 09 |
VALEO | 828317 |
National | CK10242 |
QUINTON HAZELL | QKT4152AF |
BORG & BECK | HK2559 |
EXEDY | FMS2123 |
SACHS | 3000 951 927 |
OPTIMAL | CS1014 |
JP GROUP | 1530410710 |
KAWE | 962635 |
COMLINE | ECK434 |
STATIM | 100.685 |
MOTAQUIP | LVCU767 |
AP Automotive Prod. | KT90530 |
DENCKERMANN | K100814 |
STELLOX | 07-01238-SX |
CLUTCHNUS | MCK31124 |
CLUTCHNUS | SEFC40 |
Schaeffler LuK | 624 3295 33 |
KAWE | 962635CSC |
KAWE | 963108CSC |
Schaeffler LuK | 624 3295 34 |
WILMINK GROUP | WG2211118 |
WILMINK GROUP | WG2212509 |
WILMINK GROUP | WG2212510 |
NK | 139968 |
TRIALLI | FR 1025 |
MDR | EXE-FMS2123 |
WILMINK GROUP | WG2212508 |
Schaeffler LuK | R492MK |
MILES | GE09119 |
WILMINK GROUP | WG2233503 |
Professional Parts | 41439326S |
ARES | AR05181 |
A.Z. Meisterteile | AZMT-47-020-1659 |
Stark | SKCK-0101597 |
RIDEX | 479C3331 |
KAMOKA | KC271 |
OSSCA | 74434 |
WILMINK GROUP | WG2425630 |
zentparts | Z40904 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname