Asukoht | esisild paremal |
---|---|
Pikkus (mm) | 210 |
Sisekeere (mm) | M 16 x 1,5 |
Väliskeere [mm] | M 14 x 1,5 |
Täiendav tooteinfo 2 | koos mutriga |
Paaristoote koodid | 625 652 |
Seeria | t+ |
AUDI | 8W0 423 812B |
---|---|
AUDI | 8W0 423 812C |
SIDEM | 37633 |
---|---|
KAWE | 8500 29166 |
DELPHI | TA3303 |
METZGER | 54052902 |
BORG & BECK | BTR6024 |
MOOG | AU-ES-15354 |
FIRST LINE | FTR6024 |
MOTAQUIP | LVTR1911 |
FR REDAELLI | 6-164 |
CPB | 505054 |
TRISCAN | 8500 29165 |
QUINTON HAZELL | QR4126S |
TALOSA | 42-11095 |
A.B.S. | 231115 |
OCAP | 0288853 |
KAWE | 8500 29165 |
TOPRAN | t+ |
TEKNOROT | A-731 |
FORMPART | 1102036 |
MEYLE | 116 020 0052/HD |
VAICO | V10-5568 |
FAI AutoParts | SS10082 |
VEMA | 240006 |
LYNXauto | C4439R |
AYD | 9117050 |
LYNXauto | C4439L |
FEBI BILSTEIN | 108811 |
NK | 50347118 |
LEMFÖRDER | 39075 01 |
SWAG | 22 10 8811 |
BSG | BSG 90-310-157 |
TRW | JTE2231 |
GSP | S071634 |
FAG | 840 1381 10 |
OPTIMAL | G1-2035 |
RTS | 91-09120-1 |
DAYCO | DSS3462 |
SKF | VKDY 311070 |
MGA | DR7002 |
MASTER-SPORT GERMANY | 39075-PCS-MS |
COMLINE | CTRE2181 |
FRAP | F5092 |
OSSCA | 42159 |
MDR | GSP-S071634 |
WILMINK GROUP | WG2029563 |
4u | AU-A-01924 |
ETS | 02.TR.268 |
AUTO-SPEED PARTS | 290RT05094 |
BGA | SR0173 |
TREVI AUTOMOTIVE | TRTT1225 |
ASMETAL | 17AU2601 |
WILMINK GROUP | WG2242212 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname