Takistus [oom] | 230 |
---|---|
Anduritüüp | Induktiivandur |
valikuliselt | |
Nominaalpinge (V) | 12 |
Installatsiooni sügavus (mm) | 24 |
Täiendav tooteinfo 2 | ilma kaablita |
Korpusevärv | sinine |
alternatiivne remondikomplekt | 550537 |
soovitava lisavarustuse artiklinumber | 663033 |
Pistikkontaktide arv | 2 |
NISSAN | 23731AZ70A |
---|---|
NISSAN | 23750-00Q0H |
RENAULT | 8200 430 536 |
RENAULT | 8200 624 468 |
RENAULT | 8200 624 469 |
RENAULT | 82 00 647 554 |
NISSAN | 2375000Q0HS1 |
RENAULT | 8200610944 |
NISSAN | 23798-00Q0B |
RENAULT | 60 01 543 612 |
RENAULT | 82 00 673 202 |
RENAULT | 77 00 101 971 |
RENAULT | 82 00 468 646 |
RENAULT | 82006-43171 |
NISSAN | 23798-00Q0A |
NISSAN | 23798-00QAC |
RENAULT | 77 00 101 969 |
RENAULT | 82 00 396 919 |
RENAULT | 82 00 436 025 |
METZGER | 0902184 |
---|---|
EFI Automotive | 144456 |
FAE | 79217 |
MEAT & DORIA | 87484 |
VEMO | V46-72-0114 |
FACET | 9.0543 |
CALORSTAT by Vernet | CS0318 |
INTERMOTOR | 19087 |
SIDAT | 83.415 |
SIEMENS | A2C59513360Z |
INTERMOTOR | 19087 |
ERA | 550537A |
HOFFER | 7517484 |
HELLA | 6PU 009 163-851 |
HELLA | 6PU 009 163-901 |
NGK | 81176 |
HELLA | 6PU 009 163-651 |
ERA | 550537B |
ERA | 550537HQ |
SIEMENS | A2C59513360 |
FISPA | 83.415 |
HELLA | 6PU 009 163-641 |
KW | 453 543 |
EFI Automotive | 144456 |
INTERMOTOR | 19087 |
SIEMENS | A2C53183849 |
INTERMOTOR | 19087 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname