Anduritüüp | NTC-andur |
---|---|
Täiendav tooteinfo | koos tihendiga |
Pistikkontaktide arv | 2 |
RENAULT | 16 58 027 99R |
---|---|
CITROEN/PEUGEOT | 1920 4G |
CITROEN | 1920 4G |
PEUGEOT | 1920 4G |
CITROEN/PEUGEOT | 1920 8Y |
CITROEN | 1920 8Y |
PEUGEOT | 1920 8Y |
CITROEN/PEUGEOT | 1920 9F |
PEUGEOT | 1920.9F |
CITROEN | 1920 9F |
NISSAN | 22630-00QAA |
NISSAN | 22630-00QAC |
NISSAN | 22630-BN701 |
OPEL | 44 12 325 |
RENAULT | 82 00 164 249 |
RENAULT | 82 00 415 409 |
RENAULT | 82 00 454 482 |
GENERAL MOTORS | 93 161 007 |
FIAT | 9463327680 |
CITROEN | 96 201 828 80 |
PEUGEOT | 96 201 828 80 |
CITROEN/PEUGEOT | 96 201 828 80 |
CITROEN | 9625191780 |
PEUGEOT | 9625191780 |
CITROEN/PEUGEOT | 96 251 917 80 |
FIAT | 9627389680 |
FAE | 33510 |
---|---|
VALEO | 255602 |
MEAT & DORIA | 82177 |
ERA | 550385 |
FACET | 10.4005 |
INTERMOTOR | 55714 |
MAGNETI MARELLI | 802001985303 |
ERA | 556175 |
DELPHI | TS10221 |
DELPHI | TS10220 |
VEMO | V42-72-0025 |
FUELPARTS | AT1032 |
INTERMOTOR | 55714 |
DELPHI | TS10221-12B1 |
LUCAS | SNB984 |
EPS | 1.994.005 |
KW | 494 005 |
SIDAT | 82.514 |
FISPA | 82.514 |
VALEO | 402218036RS |
VALEO | 402084016PS |
VALEO | E10879336NI |
VALEO | E10879336RS |
VALEO | V08-31 |
MAGNETI MARELLI | IATS0401 |
ERA | 550386A |
ERA | 550386B |
ERA | 550386HQ |
HOFFER | 7472177 |
DELPHI | TS10220-12B1 |
INTERMOTOR | 55714 |
INTERMOTOR | 55714 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname