Kaal (kg) | 0.024 |
---|---|
valikuliselt | |
Pistikkontaktide arv | 3 |
Täiendav tooteinfo 2 | ilma kaablita |
Pistikukatte kuju | ristkülik |
alternatiivne remondikomplekt | 550144 |
Täiendav tooteinfo | koos tihendiga |
OPEL | 08 26 924 |
---|---|
CITROEN | 16281E |
PEUGEOT | 16281E |
CITROEN/PEUGEOT | 1628 1E |
PEUGEOT | 1628L1 |
CITROEN/PEUGEOT | 5007 99 |
CITROEN | 5007.99 |
PEUGEOT | 5007.99 |
PEUGEOT | 72 408 124 |
CITROEN/PEUGEOT | 72 408 124 |
SAAB | 88 57 195 |
OPEL | 90 323 839 |
FIAT | 9617220680 |
HYUNDAI | 0K011-18911 |
HYUNDAI | 0K247-18911 |
HYUNDAI | 0K30A-18911 |
VOLVO | 1336385 |
CITROEN/PEUGEOT | 1628 L1 |
VOLVO | 3450030 |
HYUNDAI | 35170-22001 |
HYUNDAI | 35170-22010 |
FIAT | 60549359 |
FIAT | 7637025 |
RENAULT | 77 01 047 921 |
IVECO | 8029510 |
PORSCHE | 944 606 116 00 |
FIAT | 9603893880 |
FIAT | 9946862 |
FERRARI | 142434 |
CITROEN | 1628.L1 |
CITROEN | 72.408.124 |
METZGER | 0904002 |
---|---|
INTERMOTOR | 19908 |
ERA | 550144B |
ERA | 550511 |
INTERMOTOR | 19908 |
CALORSTAT by Vernet | TP0026 |
KW | 495 002 |
ERA | 550144A |
ERA | 550144HQ |
ERA | 9600930007 |
FISPA | 84.103 |
PIERBURG | 4.02003.24.0 |
BOSCH | 0 280 122 001 |
FACET | 10.5002 |
VEMO | V40-72-0321 |
MEAT & DORIA | 83002 |
HELLA | 6PX 008 476-231 |
HOFFER | 7513002 |
SIDAT | 84.103 |
INTERMOTOR | 19908 |
AIC | 51497 |
INTERMOTOR | 19908 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname