Pikkus (mm) | 335 |
---|---|
Varras | Stabilisaatori otsavarras |
PEUGEOT | 16 142 811 80 |
---|---|
PEUGEOT | 508757 |
PEUGEOT | 98 069 071 80 |
CITROEN | 98 090 457 80 |
OPEL | 3637393 |
VAUXHALL | 3637393 |
CITROEN | 5087.64 |
PEUGEOT | 98 049 474 80 |
PEUGEOT | 5087.50 |
PEUGEOT | 5087.57 |
PEUGEOT | 5087.62 |
PEUGEOT | 5087.77 |
PEUGEOT | 9831547080 |
PEUGEOT | 508750 |
PEUGEOT | 508762 |
PEUGEOT | 508777 |
PEUGEOT | 1614281180 |
CITROEN | 508764 |
PEUGEOT | 9804947480 |
PEUGEOT | 9806907180 |
CITROEN | 9809045780 |
PEUGEOT | 98 315 470 80 |
CITROEN | 508750 |
CITROEN | 508762 |
CITROEN | 508777 |
OPEL | 98 328 669 80 |
PEUGEOT | 98 440 614 80 |
DS | 98 440 614 80 |
TOYOTA | SU001-B1574 |
METZGER | P-505 |
---|---|
FAI AutoParts | SS1188 |
METZGER | P505 |
SKF | VKDS 343003 |
MONROE | L28621 |
SCHAEFFLER GRUPPE | 818024310 |
LEMFÖRDER | 37146 01 |
TRW | JTS408 |
QUINTON HAZELL | QLS3294S |
DELPHI | TC1023 |
OPTIMAL | G7-816 |
MOOG | PE-LS-0799 |
MOOG | PE-LS-3817 |
SIDEM | 53569 |
SIDEM | 53068 |
RUVILLE | 915954 |
FEBI BILSTEIN | 30164 |
SWAG | 62 91 9397 |
FEBI BILSTEIN | 19397 |
MEYLE | 11-16 060 0000/HD |
MOOG | CI-LS-7236 |
TRW | JTS642 |
FEBI BILSTEIN | 36440 |
SIDEM | 53663 |
LEMFÖRDER | 26653 02 |
MONROE | L28609 |
LEMFÖRDER | 42772 01 |
NAPA | NST4066 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname