Spetsifikatsioon | Chrysler MS 6395 |
---|---|
Õli | Täissünteetikaõli |
Valmistaja luba | VOLVO VCC RBS0-2AE |
Maht [Liiter] | 1 |
Sõidukivarustus | hübriidajamiga sõidukite jaoks |
Pakendi tüüp | Pudel |
Valmistaja luba | MB 229.71 |
Sertifitseerimine ILSAC järgi | GF-5 |
Sertifitseerimine ACEA järgi | C5 |
Sertifitseerimine API järgi | SN+ |
Spetsifikatsioon | Fiat 9.55535-DSX |
Spetsifikatsioon | Fiat 9.55535-CR1 |
Seeria | WOLF OFFICIALTECH 0W20 LS-FE |
Spetsifikatsioon | BMW LONGLIFE-14FE+ |
Spetsifikatsioon | CHRYSLER MS 12145 |
Spetsifikatsioon | FIAT 9.55535-DM1 |
Spetsifikatsioon | Fiat 9.55535-GSX |
Spetsifikatsioon | Ford WSS-M2C945-A |
Spetsifikatsioon | FORD WSS-M2C945-B1 |
Spetsifikatsioon | Ford WSS-M2C946-A |
Spetsifikatsioon | FORD WSS-M2C946-B1 |
Spetsifikatsioon | Ford WSS-M2C947-A |
Spetsifikatsioon | Ford WSS-M2C947-B1 |
Spetsifikatsioon | Ford WSS-M2C962-A1 |
Spetsifikatsioon | GM DexosD™ |
Spetsifikatsioon | JAG LR STJLR.51.5122 |
Spetsifikatsioon | MB 229.72 |
Valmistaja luba | BMW LONGLIFE-17FE+ |
Valmistaja luba | JAG LR STJLR.03.5006 |
Valmistaja luba | OPEL OV 040 1547-A20 |
Sertifitseerimine API järgi | SN/RC |
Sertifitseerimine API järgi | SP |
Sertifitseerimine API järgi | SP/RC |
Sertifitseerimine ACEA järgi | C6 |
Sertifitseerimine ILSAC järgi | GF-6A |
Viskoossusklass SAE järgi | 0W-20 |
CHAMPION LUBRICANTS | 8232565 |
---|
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname