Asukoht | Tagasild |
---|---|
Amortisaatori tüüp | Gaasirõhk |
Amortisaatori liik | Vedrutaldrikuga amortisaator |
Amortisaatorisüsteem | kaks toru |
Amortisaatori kinnitamise tüüp | Silma all |
Amortisaatori kinnitamise tüüp | silm üleval |
CITROEN | 14 958 660 80 |
---|---|
CITROEN | 5206 AQ |
CITROEN | 5206 AR |
CITROEN | 5206P0 |
CITROEN | 5206P4 |
CITROEN | 5206 Z3 |
CITROEN | 5206 Z4 |
FIAT | 1401252888 |
FIAT | 1401266180 |
CITROEN | 1490901080 |
FIAT | 1490901080 |
FIAT | 1495575080 |
FIAT | 1498473087 |
CITROEN | 5206R3 |
LANCIA | 9630053387 |
LANCIA | 9632349587 |
CITROEN | 5206P1 |
CITROEN | 5206R4 |
CITROEN | 5206 AE |
CITROEN | 5206 ST |
CITROEN | 5206 SV |
PEUGEOT | 5206 AC |
MONROE | 26662 |
---|---|
BOGE | 32-N77-0 |
SACHS | 38 1700 312 725 |
SACHS | 38 1700 312 727 |
SACHS | 81 4903 005 497 |
GABRIEL | 69497 |
TRW | JGT279S |
BOGE | 32-H70-F |
MONROE | E2059 |
BOGE | 32-N77-A |
BOGE | 32-N77-F |
SACHS | 290 849 |
SACHS | 312 725 |
SACHS | 290 850 |
SACHS | 312 726 |
MONROE | E0259 |
MONROE | 376093SP |
KAMOKA | 20343092 |
BILSTEIN | 19-110547 |
BILSTEIN | 19-061054 |
BILSTEIN | 19-128238 |
MAXGEAR | MGA-5816 |
BOGE | 32-H70-0 |
MAXGEAR | 11-0459 |
KYB | 343321 |
JAPANPARTS | MM-00130 |
ASHIKA | MA-00130 |
MONROE | G2247 |
GH | GH-303771 |
DACO Germany | 560622 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname