Pikkus (mm) | 277 |
---|---|
Keermemõõt | M16 x 1,5 |
Keermemõõt 1 | M16 x 1,5 |
Paaristoote koodid | VKDY 323045 |
Täiendav tooteinfo | sünteetilise määrdega |
FIAT | 134 10 21 080* |
---|---|
FIAT | 1345854080* |
FIAT | 1359226080 |
CITROEN | 16 077 445 80 |
PEUGEOT | 16 077 445 80 |
CITROEN | 16 109 763 80 |
PEUGEOT | 16 109 763 80 |
CITROEN | 16 109 764 80 |
PEUGEOT | 16 109 764 80 |
CITROEN | 4001.E4 |
PEUGEOT | 4001.E4 |
CITROEN | 4001.E5 |
PEUGEOT | 4001.E5 |
FIAT | 71793226 |
FIAT | 71795180 |
CITROEN | 16 110 749 80 |
CITROEN | 16 174 059 80 |
PEUGEOT | 16 110 749 80 |
PEUGEOT | 16 174 059 80 |
FIAT | 136 99 43 080 |
FIAT | 137 28 70 080 |
FIAT | 138 53 38 080 |
FIAT | 13 5226 9080 |
TRW | JAR1035 |
---|---|
DELPHI | TA2487 |
MONROE | L10212 |
QUINTON HAZELL | QR3629S |
SIDEM | 54011 |
FEBI BILSTEIN | 36840 |
FAI AutoParts | SS2798 |
FAI | SS2798 |
LEMFÖRDER | 34913 01 |
TRISCAN | 8500 10212 |
MOOG | CI-AX-7320 |
RUVILLE | 915899 |
CORTECO | 49399056 |
OCAP | 0602637 |
SASIC | 7770008 |
STELLOX | 55-00492-SX |
TRW | JRP889 |
TRW | JRP890 |
TALOSA | 44-01221 |
RTS | 92-90187 |
OCAP | 602637 |
MEYLE | 11-16 031 0012/HD |
LEMFÖRDER | 34913 02 |
AXIOS | 55-00492-SX |
AD HUILE MOTEUR | 95-07891 |
Schaeffler FAG | 840 0388 10 |
KAMPOL | 55-00492-SX |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname