Vaata täismõõdus

QAP Starter 27200

Keskmine
54,22 € + Pant 14,00 €
13.05.2024
1
* Sellel tootel on pant. Pandi kohta saab lisaks lugeda siit.
Starterivõimsus (kW) 2.2
süsteem-põhipositsioon (mm) 0.7
Pikkus (mm) 241
Asend/kraad paremale
Klemm 30,50
Nominaalpinge (V) 12
Hammastehulk 12
Hammastehulk 9
Keermeaukude arv 2
CITROEN 5802AK
CITROEN 5802CW
PEUGEOT 5802CW
CITROEN/PEUGEOT 5802 CW
CITROEN 5802V7
PEUGEOT 5802V7
CITROEN/PEUGEOT 5802V7
CITROEN 5802V8
PEUGEOT 5802V8
PEUGEOT 5802.W1
CITROEN 5802 W1
CITROEN/PEUGEOT 5802 W1
PEUGEOT 5802W2
CITROEN 5802W2
CITROEN 5802W3
PEUGEOT 5802W3
CITROEN/PEUGEOT 5802W3
FIAT 71719607
LANCIA 71719607
CITROEN 9608719280
CITROEN 9625168580
PEUGEOT 9625168580
FIAT 9625168580
PEUGEOT 96251686
CITROEN 96 251 686
PEUGEOT 9625168680
CITROEN 9625168680
FIAT 9625168680
LANCIA 9625168680
CITROEN/PEUGEOT 9625168680
CITROEN/PEUGEOT 9625169780
FIAT 9625382580
LANCIA 9625382580
ALFAROME/FIAT/LANCI 9625382580
CITROEN/PEUGEOT 9631520480
CITROEN 9656 317680
PEUGEOT 9656317680
CITROEN/PEUGEOT 9656317680
CITROEN DC00502680
MITSUBISHI M000T82081
MITSUBISHI M000T82081AM
MITSUBISHI M000T82081ZE
MITSUBISHI M000T82081ZZ9
MITSUBISHI M000T85381
MITSUBISHI M0T82081
MITSUBISHI M0T82081AM
MITSUBISHI M0T82081ZE
MITSUBISHI M0T82081ZZ9
MITSUBISHI M0T85381
MITSUBISHI MOT82081
FERRARI 717 1960 7

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname