Kõrgus (mm) | 49.2 |
---|---|
Piduriketta liik | õhutusega |
Piduriketta paksus [mm] | 17 |
Keermemõõt | 12,75 |
Välisläbimõõt [mm] | 257 |
Aukude arv | 4 |
Tsentri läbimõõt (mm) | 60 |
Ava Ø (mm) | 100 |
SUZUKI | 55311-80G00 |
---|---|
SUZUKI | 55311 80G00 000 |
SUZUKI | 5531180G03000 |
PAGID | 54312 |
---|---|
VALEO | 197064 |
TEXTAR | 92131200 |
BENDIX | 562833BC |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J3308014 |
MINTEX | MDC1770 |
TRW | DF4155 |
DELPHI | BG3941 |
BORG & BECK | BBD4323 |
NK | 205211 |
NK | 315211 |
National | NBD1348 |
NIPPARTS | J3308014 |
MGA | D1548 |
Brake ENGINEERING | DI956140 |
GIRLING | 6041551 |
BOSCH | 0 986 478 984 |
FERODO | DDF1287-1 |
FTE | BS5410 |
REMSA | 6642.10 |
LPR | S5132V |
BOSCH | 0 986 AB5 343 |
ROULUNDS RUBBER | D2479 |
METELLI | 23-0586 |
A.B.S. | 17162 |
TRUSTING | DF735 |
PILENGA | V554 |
MAGNETI MARELLI | 353614814240 |
BREMBO | 09.9599.10 |
ROADHOUSE | 6642.10 |
JAPANPARTS | DI-890 |
QH Benelux | 58005 |
ACDelco | AC2479D |
ST-TEMPLIN | 03.110.27010 |
MAXTECH | 863514.0080 |
ZIMMERMANN | 540.2492.00 |
METZGER | 24939 |
FIRST LINE | FBD 1333 |
CAR | 142.047 |
TRISCAN | 8120 69111 |
QUINTON HAZELL | 664210 |
METZGER | 6642.10 |
WOKING | P664210 |
ST-TEMPLIN | 03.110.27015 |
QUINTON HAZELL | BDC5410 |
QUINTON HAZELL | BSF 5410 |
FERODO | DDF1287 |
HELLA | 8DD 355 110-971 |
MEYLE | 33-15 521 0009 |
BOSCH | 0 986 AB5 129 |
BLUE PRINT | ADK84315 |
ATE | 24.0117-0108.1 |
AP | 24939 |
APEC braking | DSK2237 |
JPN | 30H8014-JPN |
ProfiPower | 491-540.2492.00 |
AP | 24939 |
APEC | DSK2237 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname