Asukoht | Tagasild paremal |
---|---|
Asukoht | ees |
max. pikkus (mm) | 448 |
Laius (mm) | 64 |
Kõrgus (mm) | 212 |
Kaal (kg) | 1.79 |
Materjal | Raudplekk |
Varda tüüp | Tagumine varras |
Paaristoote koodid | V-583 |
AUDI | 1K0 505 224E |
---|---|
AUDI | 1K0 505 224H |
AUDI | 1K0505224K |
SEAT | 1K0505224K |
VW | 1K0 505 224 L |
FEBI BILSTEIN | 38845 |
---|---|
QUINTON HAZELL | QSJ3637S |
FEBI BILSTEIN | 38846 |
SIDEM | 37279 |
MEYLE | 116 050 0081 |
FAI AutoParts | SS8086 |
RUVILLE | 938211 |
NK | 50147134 |
A.B.S. | 211669 |
BIRTH | BD0008 |
OPTIMAL | G5-863 |
VAICO | V10-2140 |
FORMPART | 2909144 |
DELPHI | TC3283 |
SASIC | 7476270 |
STARLINE | 38.40.700 |
AYD | 8813853 |
TRISCAN | 8500 295087 |
DORMAN | 522-782 |
MOOG | VO-TC-10776 |
TALOSA | 46-04274 |
MOOG | RK642140 |
sbs | 50147134 |
MEYLE | 116 050 0081/HD |
Schaeffler FAG | 821 0816 10 |
VEMA | 27554 |
DYS | 26-23955 |
LEMFÖRDER | 37017 01 |
WE PARTS | 46-04274 |
TRW | JTC1774 |
SKF | VKDS 421005 |
COMLINE | CCA2527R |
MOTAQUIP | LVSA2132 |
APLUS | 24964AP |
RODRUNNER | TC-V-582 |
Schaeffler FAG | 8210816100 |
MOOG | K642140 |
RODRUNNER | DK69582 |
RODRUNNER | SPE6816966 |
DELPHI | TC3283-11B1 |
CTR Srl | CQ0341R |
GSF CAR PARTS | ARM0351R |
MEVOTECH | CMS70171 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname