Asukoht | all |
---|---|
Asukoht | esisild paremal |
max. pikkus (mm) | 493 |
Laius (mm) | 113 |
Kõrgus (mm) | 376 |
Kaal (kg) | 5.436 |
Materjal | Terasvalu |
Varda tüüp | Õõtshoob |
Keermemõõt 1 | M12x1,5 |
Paaristoote koodid | V-562 |
AUDI | 1K0407152AC |
---|---|
SEAT | 1K0407152AC |
SEAT | 1K0 407 152 AK |
AUDI | 1K0 407 152 AK |
SEAT | 1K0407152AL |
AUDI | 1K0 407 152AL |
AUDI | 1K0-407-152M |
SEAT | 1K0-407-152M |
QUINTON HAZELL | QSA2017S |
---|---|
DELPHI | TC2142 |
FEBI BILSTEIN | 27078 |
NK | 5014746 |
SIDEM | 63771 |
SASIC | 7476017 |
NK | 5014744 |
SIDEM | 63777 |
FAI AutoParts | SS2441 |
MEYLE | 1160500033 |
MONROE | L29569 |
BORG & BECK | BCA6369 |
FIRST LINE | FCA6369 |
OPTIMAL | G6-1081 |
BIRTH | BR1919 |
VAICO | V10-7395 |
NK | 5014746PRO |
VAICO | V10-7239-1 |
COMLINE | CCA2182 |
VEMA | 27146 |
FORMPART | 1109108 |
AYD | 9704613 |
FEBI BILSTEIN | 37182 |
FEBI BILSTEIN | 40104 |
TRISCAN | 8500 29569 |
MEYLE | 116 050 0200 |
VAICO | V10-7239 |
DORMAN | 520-580 |
OCAP | 384376 |
RUVILLE | 935425 |
MOOG | VO-WP-1864 |
RTS | 96-05995-1 |
MEYLE | 116 050 0033/HD |
SKF | VKDS 321007 |
sbs | 5014744 |
LEMFÖRDER | 33835 01 |
CTR | CQVW-1R |
KCW | 384376 |
TALOSA | 40B-09720 |
OPTIMAL | G6-1519 |
TALOSA | 40-09720 |
TRW | JTC1248 |
DYS | 20-06106-1 |
WE PARTS | 40B-09720 |
ETS | 31.TC.586 |
AYD | 9707439 |
Schaeffler FAG | 821 0564 10 |
RODRUNNER | TC-V-561 |
Schaeffler FAG | 8210564100 |
MOOG | VO-WP-1864P |
APLUS | 18550AP |
RODRUNNER | SPE6816952 |
RODRUNNER | SS69561 |
CTR Srl | CQVW-1R |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname