Asukoht | Esisild |
---|---|
max. pikkus (mm) | 285 |
Pikkus (mm) | 248 |
Laius (mm) | 34 |
Kõrgus (mm) | 90 |
Kaal (kg) | 0.3 |
Materjal | Metall |
Keermemõõt 1 | M10x1,25 |
Varras | Stabilisaatori otsavarras |
FORD | 2 069 658 |
---|---|
FORD | 8V51 3B438 BC |
MAZDA | YL8Z-5K-483AA |
FORD ASIA / OCEANIA | CN15-3B438-AB |
FORD | 8V51-3B438 BD |
MAZDA | DA5A34170 |
MAZDA | DA6A34170 |
MAZDA | DA7V34170 |
FORD | 8V51-3B438-AB |
FORD | 8V513B438BA |
FORD | 8V51-3B438-BB |
MAZDA | D65134170 |
FORD | 1 513 343 |
FORD | 1 745 924 |
FORD | 1 790 310 |
FORD | 1 905 043 |
MAZDA | D651 34170 A |
FORD | 2209742 |
FORD | CN15-3B438-AB |
FORD | CN15-3B438-AC |
FORD ASIA / OCEANIA | 2069658 |
FORD ASIA / OCEANIA | 2209742 |
FORD ASIA / OCEANIA | CN15-3B438-AC |
SIDEM | 51366 |
---|---|
KAVO PARTS | SLS-4562 |
FAI AutoParts | SS9771 |
555 | SL-1800 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J4963039 |
MOOG | MD-LS-15303 |
MOTAQUIP | LVSL1493 |
TALOSA | 50-10525 |
VEMA | 27552 |
FORMPART | 3808062 |
DYS | 30-71072 |
TRISCAN | 8500 50632 |
WE PARTS | 50-10525 |
DELPHI | TC6874 |
RTS | 97-08093 |
AYD | 9616468 |
NK | 5113233 |
APLUS | 27579AP |
LEMFÖRDER | 42862 01 |
TRW | JTS7797 |
COMLINE | CSL7334 |
ETS | 14.LB.451 |
RODRUNNER | LS-MA-850 |
RODRUNNER | SPE4313651 |
RODRUNNER | ZR44850 |
SKF | VKDS 844004 |
BLUE PRINT | ADBP850010 |
FEBI BILSTEIN | 181204 |
Schaeffler FAG | 818 0694 10 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname