Asukoht | all |
---|---|
Asukoht | esisild vasakul |
max. pikkus (mm) | 374 |
Laius (mm) | 74 |
Kõrgus (mm) | 335 |
Kaal (kg) | 2.701 |
Materjal | Raudplekk |
Varda tüüp | Õõtshoob |
Keermemõõt 1 | 17 |
Paaristoote koodid | FO-251 |
FORD | 1 054 989 |
---|---|
FORD | 1 111 413 |
FORD | 664 51 56 |
FORD | 7152281 |
FORD | 94 FB 3051 DA |
FORD | 94 FB 3051 EA |
FORD | 94 FB 3051 EB |
FORD | 94FX3051EB |
FORD | 320703 |
FORD | XB0713 |
DELPHI | TC667 |
---|---|
QUINTON HAZELL | QSA1474S |
TRW | JTC186 |
DELPHI | TC573 |
FEBI BILSTEIN | 10211 |
FEBI BILSTEIN | 05639 |
TRW | JTC178 |
NK | 5012515 |
SIDEM | 3580 |
SIDEM | 3588 |
BIRTH | BR1254 |
SASIC | 9005120 |
FEBI BILSTEIN | 5639 |
FAI AutoParts | SS416 |
BORG & BECK | BCA5716 |
FIRST LINE | FCA5716 |
MONROE | L16510 |
A.B.S. | 210178 |
COMLINE | CCA1089 |
FEBI BILSTEIN | 33103 |
MOTAQUIP | VSA714A |
VAICO | V25-0016 |
FORMPART | 1509006 |
AYD | 9700785 |
ETS | 06.TC.401 |
AYD | 9700787 |
RTS | 96000662 |
TALOSA | 40-09045 |
MOOG | FD-WP-4131 |
DYS | 20-00177-2 |
MOOG | BM-DS-0148 |
TRISCAN | 8500 16510 |
MOOG | FD-WP-4131P |
LEMFÖRDER | 24810 01 |
sbs | 5012515 |
WE PARTS | 40-09045 |
VEMA | 16687 |
SKF | VKDS 324050 B |
RUVILLE | 915217 |
APLUS | 11898AP |
RODRUNNER | TC-FO-252 |
RODRUNNER | SPE2411692 |
RODRUNNER | SS26252 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname