Asukoht | Esisild |
---|---|
max. pikkus (mm) | 279 |
Laius (mm) | 40 |
Kõrgus (mm) | 74 |
Kaal (kg) | 1.043 |
Materjal | Metall |
AUDI | 1J0422812A |
---|---|
SEAT | 1J0 422 812A |
AUDI | 4B0419801B |
AUDI | 4D0419801C |
SEAT | 4B0 419 801 B |
SEAT | 4D0 419 801C - |
SIDEM | 37610 |
---|---|
QUINTON HAZELL | QDL3276S |
FEBI BILSTEIN | 11354 |
SIDEM | 37620 |
DELPHI | TL501 |
RUVILLE | 915734 |
NK | 5004774 |
FEBI BILSTEIN | 22042 |
SWAG | 32 72 0022 |
TRISCAN | 8500 29351 |
MONROE | L29351 |
A.B.S. | 250028 |
BORG & BECK | BDL6255 |
VAICO | V10-7020 |
DYS | 21-06056 |
OPTIMAL | G0-566 |
MOOG | VO-DS-8226 |
MEYLE | 116 030 8227/HD |
FEBI BILSTEIN | 36800 |
NK | 5004774PRO |
AYD | 9901620 |
ETS | 02.AJ.001 |
RTS | 90-05945 |
FEBI BILSTEIN | 49041 |
FEBI BILSTEIN | 49040 |
FEBI BILSTEIN | 49039 |
FORTUNE LINE | FZ0566 |
TALOSA | 41-02123 |
FIRST LINE | FDL6255 |
sbs | 5004774 |
STELLOX | 51-00585-SX |
LEMFÖRDER | 13678 01 |
LEMFÖRDER | 25862 01 |
MOOG | ES3681A |
KCW | 502887 |
TALOSA | 41B-02123 |
Schaeffler FAG | 840 0537 10 |
WE PARTS | 41B-02123 |
TRW | JRA500 |
SKF | VKDY 331023 |
APLUS | 12731AP |
RODRUNNER | RA-A-513 |
Schaeffler FAG | 8400537100 |
OCAP | 5,03E+05 |
OCAP | 503000 |
RODRUNNER | RT11513 |
RODRUNNER | SPE1010095 |
MEVOTECH | MES3681A |
DELPHI | TL501-11B1 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname