Kõrgus (mm) | 265 |
---|---|
Keermemõõt | 8 mm |
Filtritüüp | Ühendusfilter |
Välisläbimõõt 1 [mm] | 55 |
BMW | 13 32 8 514 121 |
---|---|
BMW | 13 32 8 515 903 |
BMW | 13 32 8 584 868 |
BMW | 8 514 121 |
BMW | 8 515 903 |
MINI | 8 515 903 |
BMW | 8 584 868 |
MINI | 8 584 868 |
MINI | 13328584868 |
MINI | 13 32 8 515 903 |
MINI | 13 32 8 514 121 |
MINI | 8 514 121 |
PURFLUX | FCS854 |
---|---|
FRAM | P11889 |
TECNOCAR | RN623 |
HENGST FILTER | H423WK |
DELPHI | HDF696 |
WIX FILTERS | WF8525 |
MEAT & DORIA | 5080 |
COMLINE | EFF313D |
BOSCH | F 026 402 824 |
UFI | 31.926.00 |
UFI | 31.926.01 |
MECAFILTER | ELG5461 |
MANN-FILTER | WK 5015 z |
TOPRAN | 502 924 |
HOFFER | 5080 |
BLUE PRINT | ADB112309 |
MOTAQUIP | LVFF774 |
WILMINK GROUP | WG1719666 |
WILMINK GROUP | WG1748197 |
WILMINK GROUP | WG1772325 |
WILMINK GROUP | WG1806717 |
EUROREPAR | 1643628480 |
TECNECO FILTERS | GS11213/1 |
AVS AUTOPARTS | MA059 |
SOFIMA | S 9261 B |
WE PARTS | 5080 |
FEBI BILSTEIN | 107276 |
MEYLE | 314 323 0014 |
VAICO | V20-2076 |
MISFAT | M690 |
FILTRON | PP 976/6 |
CLEAN FILTERS | MG3634 |
COOPERS | FP6147 |
BORG & BECK | BFF8238 |
QUINTON HAZELL | QFF0463 |
CONTINENTAL | 28.0002-4247.2 |
OPEN PARTS | EFF5295.20 |
Omnicraft | 2441356 |
LUCAS ELECTRICAL | LFDF254 |
MULLER MITTELTAL | FN268 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname