Asukoht | Tagasild |
---|---|
Laius (mm) | 45 |
Siseläbimõõt [mm] | 45 |
Välisläbimõõt [mm] | 80 |
VW | 701 501 287 D |
---|---|
VW | 701598625 |
VW | 701.598.625A |
AUDI | 701 598 625 A |
VW | 701 598 625B |
HK | 10/34 |
---|---|
HK | 10/30 |
KACO | 5046.1 |
HK | 10/40 |
KACO | 5047.2 |
SPIDAN | 26844 |
RUVILLE | 4098 |
RUVILLE | 5433 |
SKF | VKBA 6702 |
CORTECO | 19017878 |
DELPHI | BK1047 |
SNR | R140.98 |
HK | 11232 |
HK | 12693 |
HK | 14885 |
QUINTON HAZELL | BK10997 |
sbs | 754727 |
Schaeffler FAG | 713 6104 00 |
NK | 764726 |
FEBI BILSTEIN | 5847 |
MEYLE | 100 750 0005 |
A.B.S. | 201290 |
OPTIMAL | 102207 |
MEYLE | 100 407 0019 |
MEYLE | 100 498 0219 |
MEYLE | 100 598 0119 |
MOOG | VO-WB-11069 |
Schaeffler FAG | 713 6110 40 |
SNR | R154.33 |
SKF | VKBA 3406 |
A.B.S. | 200055 |
FEBEST | DAC45800045 |
MEYLE | 100 498 0019 |
SNR | R140.97 |
FEBI BILSTEIN | 05848 |
FEBI BILSTEIN | 05847 |
FEBI BILSTEIN | 19914 |
DELPHI | BK728 |
SPIDAN | 26843 |
SPIDAN | 27166 |
RUVILLE | 4097 |
Schaeffler FAG | 713 6103 40 |
OPTIMAL | 100206 |
OPTIMAL | 101209 |
BRT Bearings | BRT1347 |
BRT Bearings | BRT1348 |
Dr!ve+ | DP2010.10.0057 |
QUINTON HAZELL | QWB997 |
SNR | R154.32 |
RUVILLE | 5432 |
Schaeffler FAG | 713 6103 00 |
NK | 754727 |
OPTIMAL | 101128 |
sbs | 1401754727 |
FEDERAL MOGUL | VO-WB-11069 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname