Pikkus (mm) | 106 |
---|---|
koonusemõõt (mm) | 12.3 |
Keermemõõt 1 | M10x1,5 |
Keermemõõt 2 | M16x1,5 |
Paaristoote koodid | S070157 |
FORD | 1 251 925 |
---|---|
FORD | 1 306 177 |
FORD | 1315074 |
FORD | 1317446 |
FORD | 1328877 |
FORD | 1388549 |
FORD | 1541652 |
FORD | 1730933 |
FORD | 1 894 033 |
VOLVO | 30778171 |
VOLVO | 31201412 |
FORD | 3M513289AC |
FORD | 3M51-3C-367AA |
FORD | 3M513C367AB |
FORD USA | 4M513289AB |
FORD USA | 4M513289AC |
FORD USA | 4M513289AD |
FORD | 3M51 3290 AB |
FORD | 3M51 3290 AA |
FORD | EV613289AA |
VOLVO | 274500 |
VOLVO | 312014130 |
DELPHI | TA1990 |
---|---|
NK | 5032568 |
SASIC | 9006689 |
FAI AutoParts | SS2004 |
MONROE | L10109 |
MEYLE | 716 020 0017/HD |
CORTECO | 49398683 |
Metalcaucho | 53158 |
AYD | 9104533 |
RTS | 91-07090-1 |
STELLOX | 51-04534A-SX |
FEBEST | 2121-FOCIIRH |
TEKNOROT | FO-461 |
CTR | CEF-37R |
SKF | VKDY 314004 |
MOOG | ES800860 |
Schaeffler FAG | 840 1038 10 |
LEMFÖRDER | 30463 02 |
MOOG | FD-ES-3891 |
TRW | JTE1106 |
FIRST LINE | FTR5061 |
FEBI BILSTEIN | 29224 |
OPTIMAL | G1-1262 |
SIDEM | 67035 |
OCAP | 0284285 |
TALOSA | 42-09320 |
OCAP | 0294344 |
CTR | CE0077R |
MILES | DC17019 |
CTR Srl | CE0077R |
CTR Srl | CEF-37R |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J4830825 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname