koonusemõõt (mm) | 16 |
---|---|
Varda tüüp | Õõtshoob |
Paaristoote koodid | S060803 |
AUDI | 8K0407505A |
---|---|
AUDI | 8K0 407 505B |
AUDI | 8K0407505F |
AUDI | 8K0407505J |
AUDI | 8K0407505M |
AUDI | 8K0407505N |
AUDI (FAW) | 8KD407505 |
AUDI | 8KD407505A |
AUDI | 8K0407505R |
AUDI | 4GD 407 505 |
AUDI | 4GD 407 505 A |
PORSCHE | 8K0407505J |
TRW | JTC1179 |
---|---|
DELPHI | TC2450 |
SIDEM | 37078 |
A.B.S. | 211142 |
OCAP | 0392652 |
FAI AutoParts | SS2720 |
FIRST LINE | FCA6898 |
DELPHI | TC2972 |
FEBI BILSTEIN | 36598 |
FEBI BILSTEIN | 36058 |
SIDEM | 37170 |
FAI AutoParts | SS7772 |
FAI AutoParts | SS8163 |
MONROE | L29B18 |
RTS | 95-95966-2 |
MONROE | L29A26 |
FIRST LINE | FCA6735 |
A.B.S. | 211463 |
OPTIMAL | G5-796 |
SASIC | 7476329 |
VEMA | 26373 |
AYD | 9409362 |
AYD | 9415306 |
CORTECO | 49395508 |
SASIC | 7476327 |
CORTECO | 49398826 |
SASIC | 7476135 |
AYD | 9408317 |
TALOSA | 46-07217 |
MOOG | AU-TC-7352 |
RTS | 95-95920-2 |
TALOSA | 46-03747 |
MEYLE | 116 050 0168/HD |
TEKNOROT | A-583 |
LEMFÖRDER | 33892 02 |
MOOG | RK621002 |
MOOG | RK621125 |
TEKNOROT | A-683 |
Schaeffler FAG | 821 0771 10 |
LEMFÖRDER | 35685 01 |
SKF | VKDS 321065 B |
Schaeffler FAG | 821 1138 10 |
MOOG | AU-TC-17353 |
MILES | DB62160 |
FEBEST | 1724-8KFUPFL |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J4920803 |
CTR Srl | CQ0405L |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname