koonusemõõt (mm) | 18 |
---|---|
Varda tüüp | Õõtshoob |
Paaristoote koodid | S060574 |
MAZDA | B32H34350 |
---|---|
MAZDA | B32H34350A |
MAZDA | B32H34350D |
MAZDA | B32H34350E |
MAZDA | B37F34350A |
MAZDA | B37F34350B |
MAZDA | BP4K34350 |
MAZDA | BP4K34350E |
MAZDA | C51334350 |
MAZDA | CC30-34 350A |
MAZDA | CC30-34 350B |
MAZDA | CC30-34 350C |
MAZDA | CC30-34 350D |
MAZDA | CD99-34-350A* |
MAZDA | B32H 34 350B(-) |
MAZDA | B32H 34 350C(-) |
MAZDA | CC30 34 350E(-) |
MAZDA | BP4K 34 350B |
MAZDA | BP4K 34 350C |
MAZDA | BP4K 34 350D |
MAZDA | BP4K 34 350A |
DELPHI | TC1449 |
---|---|
SIDEM | 51174 |
NK | 5013225 |
OCAP | 0794428 |
FAI AutoParts | SS4178 |
LEMFÖRDER | 35906 01 |
MONROE | L50532 |
FEBI BILSTEIN | 42433 |
BORG & BECK | BCA6275 |
A.B.S. | 211107 |
VEMA | 25061 |
CORTECO | 49398510 |
SASIC | 7476149 |
RTS | 96-08008-2 |
AYD | 9708364 |
FIRST LINE | FCA6275 |
OPTIMAL | G6-1191 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J4903034 |
MOOG | MD-WP-4426 |
MEYLE | 35-16 050 0061 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J4903047 |
MDR | MSA-8316 |
TALOSA | 40-00886 |
TALOSA | 40-04801 |
JAPANPARTS | BS-316L |
TEKNOROT | MA-335 |
STELLOX | 57-71071A-SX |
CTR | CQMZ-1L |
FEBEST | 0524-MZ3LH |
TRW | JTC7563 |
SKF | VKDS 824040 B |
Schaeffler FAG | 821 0721 10 |
MAGNETI MARELLI | 301181379400 |
CTR | CQ0248L |
MILES | DB62046 |
MOOG | RK620041 |
CTR Srl | CQ0248L |
CTR Srl | CQMZ-1L |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname