koonusemõõt (mm) | 16.2 |
---|---|
Varda tüüp | Õõtshoob |
Keermemõõt 1 | M14x1,5 |
Paaristoote koodid | S060221 |
MERCEDES-BENZ | 2033300211 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 2033301711 |
MERCEDES-BENZ | 2033303611 |
MERCEDES-BENZ | 2033304011 |
MERCEDES-BENZ | 2033304011S1 |
MERCEDES-BENZ | 2043303411 |
MERCEDES-BENZ | 2043304411 |
MERCEDES-BENZ | 2043304411S1 |
MERCEDES-BENZ | A2033300211 |
MERCEDES-BENZ | A2033303611 |
MERCEDES-BENZ | 204 330 8811 |
MERCEDES-BENZ | A204 330 8811 |
MERCEDES-BENZ | A203 330 1711 |
MERCEDES-BENZ | A203 330 4011 |
MERCEDES-BENZ | A204 330 3411 |
MERCEDES-BENZ | A204 330 4411 |
MERCEDES-BENZ | A203 330 40 11 S1 |
MERCEDES-BENZ | A204 330 44 11 S1 |
MOOG | ME-TC-15350 |
---|---|
SASIC | 7476001 |
FAI AutoParts | SS2314 |
OCAP | 0383219 |
CORTECO | 49398459 |
VEMA | 23220 |
Metalcaucho | 52062 |
AYD | 9401076 |
RTS | 95-00878-1 |
TEKNOROT | M-758 |
STELLOX | 54-01076A-SX |
FAI AutoParts | SS2314XT |
MOOG | RK620087 |
Schaeffler FAG | 821 0205 10 |
Schaeffler FAG | 821 0872 10 |
DELPHI | TC1280 |
A.B.S. | 210737 |
LEMFÖRDER | 29634 03 |
FEBI BILSTEIN | 28494 |
FEBI BILSTEIN | 21440 |
MOOG | ME-TC-1960 |
TRW | JTC969 |
FIRST LINE | FCA6291 |
OPTIMAL | G5-692 |
SIDEM | 49977 |
OCAP | 0381794 |
TALOSA | 46-01712 |
LEMFÖRDER | 35664 02 |
MONROE | L23525 |
FEBI BILSTEIN | 38485 |
MOOG | ME-TC-1960P |
OPTIMAL | G5-692S |
SKF | VKDS 328201 B |
APLUS | 12187AP |
MILES | DB62051 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J4930808 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J4930809 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname