Kaal (kg) | 5.176 |
---|---|
Välisläbimõõt [mm] | 210 |
Täiendav tooteinfo 2 | koos survelaagriga |
Hammaste arv | 24 |
mitmeosaline | kolmeosaline |
OE-numbri jaoks | 049 141 117 D S1 |
Täiendav tooteinfo | sünteetilise määrdega |
Hooldusinfot jälgida |
VALEO | 801130 |
---|---|
VALEO | 801152 |
NK | 134734 |
QUINTON HAZELL | C939AF |
SACHS | 3000 020 001 |
SACHS | 3000 097 002 |
National | CK9018 |
QUINTON HAZELL | Q90048 |
Schaeffler LuK | 619 0082 16 |
Schaeffler LuK | 619 0003 16 |
Schaeffler LuK | 620 0133 16 |
BORG & BECK | HK8877 |
MEYLE | 117 200 2402 |
MAPCO | 12744 |
JP GROUP | 1130300900 |
LEMFÖRDER | 13734 |
NK | 124701 |
STELLOX | 07-00606-SX |
SACHS PERFORMANCE | 881864 002602 |
SACHS PERFORMANCE | 881864 99D103 |
SACHS PERFORMANCE | 881864 99D104 |
STATIM | 3.46L |
PATRON | PSE3236 |
PROCODIS FRANCE | BE234 |
PROFIT | 2530-2002 |
PROCODIS FRANCE | KTE291 |
TOPRAN | 101 778 |
MAXGEAR | 61-0025 |
MAXGEAR | 61-0064 |
PROCODIS FRANCE | KTE230 |
AUTOMEGA | 130054210 |
OSSCA | 01608 |
BBR Automotive | 002-51-10467 |
vika | 31410034301 |
CLUTCHNUS | MB023 |
CLUTCHNUS | MB197 |
CLUTCHNUS | MB474 |
PROCODIS FRANCE | KTE292 |
NEXUS | F1W034NX |
VEMA | 9011 |
CLUTCHNUS | SCPR08 |
CLUTCHNUS | SCPR10 |
CLUTCHNUS | SCPR12 |
CLUTCHNUS | SCPR35 |
AP Automotive Prod. | KT8877 |
KM Germany | 69 1088 |
STELLOX | 07-00022-SX |
STELLOX | 07-00360-SX |
CLUTCHNUS | SMR45 |
AISIN | KE-VW01 |
RYMEC | JT8877 |
Schaeffler LuK | 620 0074 16 |
National | CK9260 |
QUINTON HAZELL | CCT186 |
SACHS | 3000 020 002 |
SACHS | 3000 097 001 |
WXQP | 361331 |
WXQP | 361485 |
WXQP | 362205 |
WXQP | 362207 |
PROCODIS FRANCE | KTE236 |
PROCODIS FRANCE | KTE239 |
PROCODIS FRANCE | KTE240 |
PROCODIS FRANCE | KTE944 |
PROCODIS FRANCE | KTE955 |
SKF Brazil | VKC 2091 H |
WXQP | 361415 |
vika | 11411357801 |
PROCODIS FRANCE | KTE241 |
SACHS PERFORMANCE | 881864 002602 |
KAWE | 951601 |
KM Germany | 069 1088 |
MECARM | MK9489 |
MECARM | MK9838 |
WILMINK GROUP | WG2211563 |
PROCODIS FRANCE | DE203 |
WILMINK GROUP | WG2211820 |
QH Talbros | QKT211AF |
WILMINK GROUP | WG2211312 |
WILMINK GROUP | WG2211558 |
WILMINK GROUP | WG2211487 |
WILMINK GROUP | WG2211819 |
WILMINK GROUP | WG2211831 |
KRAFTTECH | W05228H |
WILMINK GROUP | WG2211817 |
WILMINK GROUP | WG2208641 |
WXQP | 361489 |
WILMINK GROUP | WG2210586 |
WILMINK GROUP | WG2211193 |
ZEKKERT | KS-6035 |
WXQP | 360205 |
BRÜCK GERMANY | 088141165B |
COGEFA France | 720.VW15 |
COGEFA France | 720.VW15B |
AIC | 50006 |
WILMINK GROUP | WG2235817 |
GMB | GC03010 |
GMB | GC50110 |
WILMINK GROUP | WG2235842 |
WILMINK GROUP | WG2235870 |
WILMINK GROUP | WG2235884 |
WILMINK GROUP | WG2236020 |
RIDEX | 48R0033 |
WILMINK GROUP | WG2235987 |
RIDEX | 479C1013 |
WILMINK GROUP | WG2235872 |
WILMINK GROUP | WG2235991 |
BTAP | BVC102-010 |
A.Z. Meisterteile | AZMT-47-020-1053 |
A.Z. Meisterteile | AZMT-47-020-1105 |
A.Z. Meisterteile | AZMT-47-020-1209 |
A.Z. Meisterteile | AZMT-47-020-1258 |
A.Z. Meisterteile | AZMT-47-020-1382 |
BTAP | BVC103-009 |
CLUTCHNUS | MB023A |
SRLine | S33-131 |
RIDEX | 479C0579 |
EBI | EBC1152 |
EBI | EBC1152-1 |
TRIALLI | CT 1813 |
WILMINK GROUP | WG2464787 |
WILMINK GROUP | WG2464845 |
WILMINK GROUP | WG2464911 |
DIAMAX | T5165K3 |
zentparts | Z41638 |
CLUTCHNUS | MCK1895 |
GMB Oceania | GC03010 |
GMB Oceania | GC50110 |
WILMINK GROUP | WG2462665 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname