Kaal (kg) | 4.3796 |
---|---|
Välisläbimõõt [mm] | 200 |
Täiendav tooteinfo 2 | koos survetaldrikuga |
Hammaste arv | 24 |
mitmeosaline | kolmeosaline |
Täiendav tooteinfo | sünteetilise määrdega |
Hooldusinfot jälgida |
SEAT | 1L0 198 004 |
---|---|
VW | 1L0 198 004 |
QUINTON HAZELL | QKT1630AF |
---|---|
NK | 139950 |
Schaeffler LuK | 619 1687 09 |
SACHS | 3000 286 002 |
MAPA | 006190409 |
WESTLAKE | WVW021 |
BORG & BECK | HK6409 |
MOTAQUIP | VCK125 |
MOTAQUIP | VCU81 |
OPTIMAL | CS0903 |
sbs | 1201139950 |
National | CK9401 |
JP GROUP | 1130406719 |
MAXGEAR | 61-5017 |
STATIM | 100.327 |
AP Automotive Prod. | KT6409 |
KAMOKA | KC077 |
DENCKERMANN | K100012 |
KM Germany | 69 0747 |
LUCAS | LKCA600021 |
KOSHIMO | 1820.0021038 |
PROCODIS FRANCE | KTE891 |
NEXUS | F1T002NX |
KRAFTTECH | W06190E9 |
CLUTCHNUS | MCK1851 |
NEXUS | F1W004NX |
RYMEC | JT9025 |
SACHS | 3000 827 101 |
Schaeffler LuK | 620 2295 09 |
VALEO | 801436 |
KOSHIMO | 1820.0021038 |
KAWE | 958522 |
KM Germany | 069 0747 |
WILMINK GROUP | WG2211369 |
KSH EUROPE | 1820.0021038 |
ASAM | 80250 |
DIAMAX | T5117K2 |
COGEFA France | 720.VW11 |
PartsTec | PTA204-0088 |
HART | 344 109 |
WILMINK GROUP | WG2235818 |
A.Z. Meisterteile | AZMT-47-020-1068 |
SRLine | S32-022 |
WILMINK GROUP | WG2464781 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname