Kaal (kg) | 1.08 |
---|---|
Välisläbimõõt [mm] | 220 |
Hammaste arv | 17 |
Hooldusinfot jälgida |
FORD | 1 432 535 |
---|---|
FORD | 1 450 951 |
FORD | 1 679 189 |
FORD USA | 7G917550A1A |
FORD | 1 742 516 |
FORD USA | 7G917550A1B |
FORD USA | 7G917550A2A |
FORD USA | 8V217550E1A |
JP GROUP | 1530404510 |
---|---|
CORTECO | 19135455 |
CORTECO | 19135440 |
CORTECO | 19135452 |
CORTECO | 19135453 |
CORTECO | 19135454 |
CORTECO | 19135458 |
KM Germany | 069 1355 |
MECARM | MD1252 |
STELLOX | 07-00076-SX |
HOLA | CHD101 |
LYNXauto | CL-1014 |
TRIALLI | FR 1001 |
FENOX | CP61056 |
OSSCA | 27972 |
TRIALLI | FD 1001 |
CLUTCHNUS | SEF39 |
SACHS | 1878 002 736 |
KM Germany | 69 1355 |
TRISCAN | 8550 27002 |
TRISCAN | 8550 27003 |
TRISCAN | 8550 27005 |
TRISCAN | 8550 10015 |
TRISCAN | 8550 27004 |
TRISCAN | 8550 27001 |
CORTECO | 19535954 |
CORTECO | 19535955 |
SACHS | 1878 987 901 |
OSSCA | 23998 |
ASAM | 74915 |
KLOKKERHOLM | 9011902 |
KLOKKERHOLM | 9011904 |
CORTECO | 19136132 |
INTERVALVES | 1037.036 |
INTERVALVES | 1180.036 |
OREX | 147028 |
CLUTCHNUS | MCK31112CSC |
SAMPA | 031.540 |
RED-LINE | 25FO001 |
TRIALLI | FR 1024 |
CLUTCHNUS | SEF40 |
CLUTCHNUS | SML90 |
ZEKKERT | KS-1067 |
WILMINK GROUP | WG2233509 |
WILMINK GROUP | WG2233570 |
TRIALLI | FR 1004 |
KAMOKA | DC043 |
zentparts | Z41064 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname