Pikkus (mm) | 252 |
---|---|
Kaal (kg) | 0.09 |
Keermemõõt 1 | OUT M10X1.0 |
Keermemõõt 2 | BANJO 10.0 mm |
Paaristoote koodid | SL 1109 |
NISSAN | 46210-JG012 |
---|---|
RENAULT | 46210JG012 |
RENAULT | 46 21 045 08R |
RENAULT | 4621 085 14R |
TRW | PHD1276 |
---|---|
DELPHI | LH7301 |
NK | 853992 |
NK | 853996 |
CORTECO | 19036847 |
LPR | 6T48496 |
CEF | 514987 |
CAR | TF0960 |
BREMBO | T 56 172 |
TRISCAN | 8150 14273 |
FERODO | FHY3413 |
METZGER | 4110862 |
GIRLING | 90041276 |
JAPKO | 69179 |
ABE | C815027ABE |
BOSCH | 1 987 481 571 |
BORG & BECK | BBH7665 |
JAPANPARTS | TF-179 |
VAICO | V46-1018 |
ASHIKA | 69-01-179 |
KAWE | H6758 |
MOTAQUIP | LVBH1675 |
OJD (QUICK BRAKE) | 50.085 |
OPTIMAL | BSL-4109 |
ATE | 24.5290-0241.3 |
BLUE PRINT | ADN153176 |
PEMEBLA | JAPTF-179 |
EUROREPAR | 1650878480 |
AKRON-MALÒ | 80690 |
VILLAR | 618.B036 |
QUICK BRAKE | 50.085 |
TRISCAN | 8150 25261 |
KAVO PARTS | BBH-6832 |
TEXTAR | 40236600 |
QUINTON HAZELL | BFH6193 |
COFLE | 92.BH.NI093 |
ASHUKI | ASH3-0011 |
MGA | F7108 |
MAXGEAR | 52-0626 |
CAUTEX | 752506 |
RICAMBIFLEX GM | 02440621 |
Metalcaucho | 96558 |
FTE | 240E.865E.0.4 |
USN | RSL 1108 |
Metalcaucho | T496558 |
MAXGEAR | 52-0686 |
APEC braking | HOS4280 |
ABE | C815052ABE |
MEYLE | 36-14 525 0008 |
FTE | 9240919 |
APEC | HOS4280 |
KAMOKA | 1170269 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname