Pikkus (mm) | 355 |
---|---|
Kaal (kg) | 1.305 |
koonusemõõt (mm) | 17.2 |
Varda tüüp | Õõtshoob |
seeriapäraselt | |
Täiendav tooteinfo 2 | koos kummlaagriga |
Täiendav tooteinfo 2 | koos kande-/juhtliigendiga |
Paaristoote koodid | 211977 |
Materjal | Alumiinium |
AUDI | 8W0 407 152 A |
---|---|
AUDI | 8W0 407 152 C |
DELPHI | TC3834 |
---|---|
METZGER | 58103202 |
BORG & BECK | BCA7566 |
MAPCO | 54758 |
SIDEM | 37359 |
KAWE | 8500 295163 |
FIRST LINE | FCA7566 |
MOTAQUIP | LVSA1927 |
QUINTON HAZELL | QSJ3806S |
VAICO | V10-4071 |
VAICO | V10-5266 |
DYS | 26-25689 |
TALOSA | 46-11037 |
OCAP | 0388855 |
TRISCAN | 8500 295163 |
MOOG | AU-TC-15366 |
RTS | 95091331 |
REDAELLI RICAMBI | 6-838 |
LEMFÖRDER | 39611 01 |
BSG | BSG 90-315-110 |
TEKNOROT | A-136 |
MEYLE | 116 050 0242 |
SASIC | 7476349 |
SWAG | 33 10 0264 |
FAI AutoParts | SS9961 |
TOPRAN | 629 708 |
MASTER-SPORT | 39611-PCS-MS |
VEMA | 260066 |
LYNXauto | C5761R |
FEBI BILSTEIN | 109586 |
GSP | S062925 |
OPTIMAL | G5-2049 |
BIRTH | BR2491 |
MGA | SB7113 |
MASTER-SPORT | 39611-PCS-MS |
COMLINE | CCA2403R |
FRAP | F5101 |
SKF | VKDS 321137 |
Schaeffler FAG | 821 1155 10 |
MASTER-SPORT | 39611-SET-MS |
MAXGEAR | 72-5525 |
DELPHI | TC3834-11B1 |
CORTECO | 49107255 |
FEBEST | 1724-8WFLFR |
KAVO PARTS | SCA-10472 |
RIDEX | 273C1104 |
MASTER-SPORT GERMANY | 39611-PCS-MS |
APEC | AST3261 |
NAPA | NST3261 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname