Viskoossusklass SAE | 5W-30 |
---|---|
Spetsifikatsioon | Caterpillar ECF-3 |
Spetsifikatsioon | Cummins CES 20077 |
Spetsifikatsioon | Deutz DQC IV-10 LA |
Spetsifikatsioon | Mack EO-M PLUS |
Spetsifikatsioon | Mack EO-N |
Spetsifikatsioon | MAN M3271-1 |
Spetsifikatsioon | MB 228.31 |
Spetsifikatsioon | MB 228.51 |
Spetsifikatsioon | MTU Oil Category 2.1 |
Spetsifikatsioon | MTU Oil Category 3.1 |
Spetsifikatsioon | MTU Oil Category 3 |
Spetsifikatsioon | Renault RLD-2 |
Spetsifikatsioon | Renault RLD |
Spetsifikatsioon | Volvo VDS-4 |
Õli | Täissünteetikaõli |
Valmistaja luba | MAN M3677 |
Valmistaja luba | RENAULT RLD-3 |
Sertifitseerimine ACEA järgi | E7 |
Sertifitseerimine API järgi | CI-4 |
Maht [Liiter] | 205 |
Pakendi tüüp | Vaat |
Sertifitseerimine ACEA järgi | E4 |
Sertifitseerimine ACEA järgi | E9 |
Sertifitseerimine ACEA järgi | E6 |
Spetsifikatsioon | MB 228.5 |
Spetsifikatsioon | Renault RXD |
Spetsifikatsioon | Renault RGD |
Spetsifikatsioon | Cummins CES 20081 |
Valmistaja luba | MACK EO-S 4.5 |
Valmistaja luba | VOLVO VDS-4.5 |
Valmistaja luba | SCANIA LDF-4 |
Spetsifikatsioon | MAN M3575 |
Sertifitseerimine API järgi | CJ-4 |
Spetsifikatsioon | MAN M3277 |
Seeria | WOLF OFFICIALTECH 5W30 UHPD EXTRA |
Spetsifikatsioon | Cummins CES 20086 |
Sertifitseerimine API järgi | CK-4 |
Spetsifikatsioon | Volvo VDS 3 |
Spetsifikatsioon | IVECO 18-1804 TFE |
Spetsifikatsioon | DAF EXTENDED DRAIN |
Spetsifikatsioon | DETDIES DFS 93K218 |
Spetsifikatsioon | DETDIES DFS 93K222 |
Spetsifikatsioon | DEUTZ DQC-IV-10 |
Spetsifikatsioon | FORD WSS-M2C213-A1 |
Spetsifikatsioon | IVECO 18-1804 TLS E6 |
Spetsifikatsioon | IVECO 18-1804 TLS E9 |
Spetsifikatsioon | MACK EO-N PREMIUM + |
Spetsifikatsioon | MACK EO-O PREMIUM + |
Spetsifikatsioon | MAN M3477 |
Spetsifikatsioon | MAN M3691 |
Spetsifikatsioon | MAN M3775 |
Spetsifikatsioon | MB 228.52 |
Spetsifikatsioon | MB 235.28 |
Spetsifikatsioon | RENAULT RLD-4 |
Spetsifikatsioon | VOITH Ret Oil ClassB |
Valmistaja luba | DEUTZ DQC-IV-18 LA |
Valmistaja luba | MAN M3777 |
Sertifitseerimine JASO järgi (litsentsitud) | DL-0 |
Sertifitseerimine JASO järgi (litsentsitud) | DH-1 |
Sertifitseerimine JASO järgi (litsentsitud) | DH-2 |
Sertifitseerimine ACEA järgi | E11 |
Spetsifikatsioon | DAF PSQL 2.1 E |
Spetsifikatsioon | DAF PSQL 2.1 E LD |
Spetsifikatsioon | DAIML TR DTFR 13D110 |
Spetsifikatsioon | DAIML TR DTFR 15C100 |
Spetsifikatsioon | DEUTZ TTCD |
Spetsifikatsioon | SCANIA LDF-3 excl V8 |
Valmistaja luba | DAIML TR DTFR 15C110 |
Valmistaja luba | DAIML TR DTFR 15C120 |
Sertifitseerimine ACEA järgi | E8 |
Spetsifikatsioon | LIEB LH-00-ENG LA |
Spetsifikatsioon | LIEB LH-00-ENG3A LA |
Spetsifikatsioon | LIEB LH-00-ENG5C LA |
Sertifitseerimine API järgi | SN |
Sertifitseerimine API järgi | CI-4 Plus |
CHAMPION LUBRICANTS | 8236914 |
---|
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname