Spetsifikatsioon | MB 235.8 |
---|---|
Spetsifikatsioon | VOLVO 97312 |
Õli | Täissünteetikaõli |
Valmistaja luba | SCANIA STO 1:0 |
Valmistaja luba | ZF TE-ML 02B |
Valmistaja luba | ZF TE-ML 05A |
Valmistaja luba | ZF TE-ML 12L |
Valmistaja luba | ZF TE-ML 12N |
Valmistaja luba | ZF TE-ML 16F |
Valmistaja luba | ZF TE-ML 17B |
Valmistaja luba | ZF TE-ML 19C |
Valmistaja luba | ZF TE-ML 21A |
Maht [Liiter] | 20 |
Pakendi tüüp | Kanister |
Spetsifikatsioon | SAE J 2360 |
Valmistaja luba | MAN 342 S1 |
Valmistaja luba | SCANIA STO 2:0A FS |
Spetsifikatsioon | MAN 341 Z2 |
Spetsifikatsioon | MB 235.11 |
Sertifitseerimine API järgi | GL-5 |
Sertifitseerimine API järgi | GL-4 |
Sertifitseerimine API järgi | MT-1 |
Seeria | WOLF OFFICIALTECH 75W90 GL 5 |
Spetsifikatsioon | BMW OSP |
Spetsifikatsioon | DAF MEET REQS |
Spetsifikatsioon | IVECO MEET REQRMNTS |
Spetsifikatsioon | MAN 342 M-3 |
Valmistaja luba | Scania STO 1:1G |
Spetsifikatsioon | CHRYSLER MS 9763 |
Spetsifikatsioon | DAIML TR DTFR 12B110 |
Spetsifikatsioon | DAIML TR DTFR 13B110 |
Spetsifikatsioon | MAN 341 GA1 |
Spetsifikatsioon | MAN 341 GA2 |
Spetsifikatsioon | MB 235.20 |
Valmistaja luba | DAIML TR DTFR 12B140 |
Viskoossusklass SAE järgi | 75W-90 |
BMW | 33 11 7 695 240 |
---|---|
BMW | 83 22 2 365 987 |
BMW | 83 22 9 407 768 |
BMW | 83 22 2 148 570 |
CHAMPION LUBRICANTS | 8234224 |
---|
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname