Asukoht | all |
---|---|
Asukoht | esisild paremal |
Vajaminev tükihulk | 1 |
Materjal | Raudplekk |
Varda tüüp | Õõtshoob |
tugevdatud variant | |
ainult paarina välja vahetada | |
Täiendav tooteinfo 2 | koos kummlaagriga |
Täiendav tooteinfo 2 | koos kande-/juhtliigendiga |
Paaristoote koodid | 11-16 050 0081/HD |
Seeria | MEYLE-HD: Better than OE. |
CITROEN | 3521 Q3 |
---|---|
PEUGEOT | 3521 Q3 |
PEUGEOT | 3521 Q4 |
CITROEN | 3521 Q6 |
CITROEN | 3521 Q7 |
CITROEN | 3521 Q8 |
CITROEN | 3521 Q9 |
CITROEN | 3521 R0 |
CITROEN | 16 139 914 80 |
FEBI BILSTEIN | 22634 |
---|---|
DELPHI | TC1248 |
TRW | JTC1231 |
TRW | JTC2174 |
A.B.S. | 211073 |
NK | 5011930 |
SIDEM | 7973 |
OCAP | 0781510 |
SASIC | 5213Q43 |
NK | 5011929 |
FEBI BILSTEIN | 38701 |
FEBI BILSTEIN | 44620 |
TRISCAN | 8500 38513 |
MONROE | L38514 |
MONROE | L38513 |
FIRST LINE | FCA6191 |
BORG & BECK | BCA6215 |
FIRST LINE | FCA6215 |
RUVILLE | 936641 |
QUINTON HAZELL | QSA2406S |
CORTECO | 49399211 |
VAICO | V42-0657 |
LEMFÖRDER | 38533 01 |
SPIDAN | 50740 |
SIDEM | 53477 |
FRAP | 3402 |
ALANKO | 340358 |
DITAS | A1-3015 |
RTS | 96-00586-1 |
RTS | 96-00540-1 |
MOOG | CI-WP-12504 |
MEYLE | 11-16 050 0082 |
BSG | BSG 70-315-004 |
LEMFÖRDER | 38498 01 |
Schaeffler FAG | 821 0894 10 |
SKF | VKDS 323046 B |
EUROREPAR | 1622710780 |
EUROREPAR | 1622710880 |
MONROE | L38G01 |
JAPANPARTS | BS-0608R |
FEBI BILSTEIN | 176056 |
MEYLE | MCA0787 |
FEBI BILSTEIN | 280521 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname