Kinnitusaukude hulk | 2 |
---|---|
Tootja piirang | TRW |
Kõrgus sisend (mm) | 25 |
Läbimõõt sisend (mm) | 17.5 |
Hammastehulk sisend | 22 |
Ühenduseliik sisend | hammastega |
kapitaalremonditud | |
Pikkus (mm) | 550 |
Keermemõõt | 8,6 |
Rakendustüüp | hüdrauliline |
vasak/paremroolimine | vasakpoolse roolimise jaoks |
SEAT | 191 422 065 M |
---|---|
VW | 1H1 422 051 C |
SEAT | 1H1 422 055 |
VW | 1H1 422 055 |
VW | 1H1 422 055 C |
SEAT | 1H1 422 055 C |
VW | 1H1 422 061 |
SEAT | 1H1 422 061 A |
VW | 1H1 422 061 A |
VW | 1H1 422 061 AX |
VW | 1H1 422 061 C |
SEAT | 1H1 422 061 C |
VW | 1HM 422 055 D |
VW | 3A1 422 055 F |
VW | 3A1 422 061 FX |
VW | 6K1 422 061 A |
VW | 6K1 422 061 AX |
SEAT | 6K1 422 061 C |
VW | 6K1 422 061 C |
VW | 6K1 422 061 CX |
SEAT | 1HM 422 055 D |
SEAT | 1H1 422 051 C |
SEAT | 1H1 422 055 A |
SEAT | 1H1 422 061 E |
SEAT | 1H1 422 061 F |
SEAT | 3A1 422 055 F |
SEAT | 6K1 422 061 AX |
SEAT | 6K1 422 061 CX |
SEAT | 6K1 422 062 AX |
VW | 1H1 422 055 A |
VW | 1H1 422 061 E |
VW | 1H1 422 061 F |
VW | 6K0 422 061 C |
VW | 6K1 422 062 AX |
VAG | 6K1422061CV |
TRW | JRP212 |
---|---|
DRI | 712520754 |
SASIC | 7006144 |
ZF Parts | 8001 937 |
LAUBER | 66.0636 |
LIZARTE | 01.96.2980 |
ELSTOCK | 12-0754 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname