Välisläbimõõt [mm] | 431 |
---|---|
Täiendav tooteinfo 2 | koos survelaagriga |
mitmeosaline | kolmeosaline |
Kaal (kg) | 42.605 |
OE-numbri jaoks | 1706 757 R |
Täiendav tooteinfo | sünteetilise määrdega |
Hammastehulk | 10 |
Hooldusinfot jälgida |
DAF | 1816 436 |
---|---|
DAF | 1816 436 R |
DAF | 1820 661 R# |
DAF | 1935397R |
DAF | 1706 757 R |
DAF | 1714 758 R |
DAF | 1820 661 R S2 |
VALEO | 827379 |
---|---|
LuK | 643 3285 00 |
DONMEZ | 700 368 |
VALEO | 827489 |
VALEO | 827490 |
SACHS | 3400 700 368 |
DT Spare Parts | 5.95009 |
EATON | 104080-1 |
STELLOX | 83-04751A-SX |
STELLOX | 83-04751-SX |
CLUTCHNUS | CVK2014 |
CLUTCHNUS | CVK2018 |
CLUTCHNUS | CVK2045 |
IMEX | IMX 0031706757A |
IMEX | IMX 0031706757R |
RYMEC | 430131238 |
RYMEC | 430131243 |
HAMMER | 700 368 |
TRUCKTEC AUTOMOTIVE | 05.23.128 |
BORG & BECK | HK32035 |
BORG & BECK | HK32016 |
KAWE | >71692 |
KM Germany | 69 1813 |
STELLOX | 83-06123-SX |
BORG & BECK | HK32041 |
KM Germany | 069 1813 |
LIPE CLUTCH | AKB-L3602 |
WESTLAKE | WHD010 |
DT Spare Parts | 5.95009 |
VALEO | 827284 |
CLUTCHNUS | CVK1962 |
WILMINK GROUP | WG2213965 |
CLUTCHNUS | CVK2534 |
GMW | DK4301840 |
KAWE | 7169502 |
AUGER | 98090 |
STELLOX | 83-06123A-SX |
SAMPA | 050.666 |
C.E.I | 195.008 |
BSG | BSG 05-400-004 |
TRIALLI | FR 811 |
WILMINK GROUP | WG2317715 |
WILMINK GROUP | WG2326598 |
WILMINK GROUP | WG2326604 |
KRAFTVOLL GERMANY | 03010117 |
zentparts | Z41003 |
ARES | AR02704 |
WILMINK GROUP | WG2317712 |
KRAFTVOLL GERMANY | 03010104 |
zentparts | Z40800 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname