Asukoht | esisild paremal |
---|---|
Pikkus (mm) | 299 |
Kaal (kg) | 0.392 |
Materjal | Metall |
Varras | Stabilisaatori varras |
Keermepikkus (mm) | 35.5 |
Paaristoote koodid | 104619 |
Paksus (mm) | 79.1 |
Täiendav tooteinfo | mutritega |
Väliskeerme mõõde | M10 x 1,5 |
Varras | Stabilisaatori otsavarras |
Hooldusinfot jälgida |
PORSCHE | 997 343 074 02 |
---|---|
PORSCHE | 997 343 074 03 |
BORG & BECK | BDL7467 |
---|---|
VAICO | V45-0126 |
FIRST LINE | FDL7467 |
SWAG | 38 10 4618 |
TRISCAN | 8500 29657 |
DELPHI | TC3443 |
BUGIAD | BPO10013 |
A.B.S. | 261074 |
FAI AutoParts | SS9407 |
KAWE | 8500 29657 |
DYS | 30-96636 |
RTS | 97-06923-1 |
TALOSA | 50-09512 |
TEKNOROT | PO-414 |
RIW | PO4006 |
FORMPART | 4608006 |
AYD | 9614897 |
CTE | CSL34002R |
ETS | 41.LB.508 |
MONROE | L29657 |
LEMFÖRDER | 29645 01 |
WOLVER | SP428762 |
OPTIMAL | G7-2039 |
WILMINK GROUP | WG2032248 |
WILMINK GROUP | WG2040923 |
BBR Automotive | 001-10-29266 |
4U Autoparts | F15906 |
OSSCA | 64319 |
AUTO-SPEED PARTS | 290RT02050 |
AYD OE - Excellence | 96-14897 |
APLUS | 26008AP |
DAKAtec | 120627 |
RODRUNNER | LS-PO-414 |
DLZ | SL0767R |
DLZ | SL9156R |
DELPHI | TC3443-11B1 |
WILMINK GROUP | WG2240901 |
BAPMIC | BF0319510101 |
ALTE AUTOMOTIVE | 92674AL |
KAVO PARTS | SLS-10553 |
MANDO | MSC016259 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname