Rooliseadme ehitusliik | V-Tala |
---|---|
Varda tüüp | Õõtshoob |
Täiendav tooteinfo 2 | koos kande-/juhtliigendiga |
Paaristoote koodid | VKDS 324001 B |
Täiendav tooteinfo | sünteetilise määrdega |
Auguvahe 1/Auguvahe 2 | 283,8 |
FORD | 1030278 |
---|---|
FORD | 1043158 |
FORD | 1141294 |
FORD | 1710794 |
FORD | 97BG 3051 AA |
FORD | 97BG 3051 CA |
FORD | YS71 3051 AB |
FORD | ME93BB 3051 AA |
FEBI BILSTEIN | 21251 |
---|---|
MAPCO | 19768 |
RUVILLE | 935240 |
FEBI BILSTEIN | 01314 |
FEBI BILSTEIN | 05666 |
FEBI BILSTEIN | 5666 |
SWAG | 50 73 0030 |
AYD | 97FR01186 |
FIRST LINE | FCA6180 |
FAI | SS2591 |
FEBI BILSTEIN | 33095 |
SWAG | 50 60 0015 |
OCAP | 790046 |
OCAP | 790393 |
OCAP | 780046 |
SWAG | 50 93 3095 |
OPTIMAL | G6-062 |
REDAELLI RICAMBI | FO909 |
AXIOS | 57-01186-SX |
AD HUILE MOTEUR | 97FR01186 |
Schaeffler FAG | 821 0251 10 |
LEMFÖRDER | 17864 01 |
QUINTON HAZELL | QSA1425S |
TRW | JTC165 |
OPTIMAL | G6-123 |
MOOG | FD-WP-4143 |
MEYLE | 716 050 0010/HD |
DELPHI | TC729 |
FIRST LINE | FCA5719 |
TRISCAN | 8500 16534 |
MEYLE | 716 050 0010 |
OCAP | 0790393 |
SASIC | 9005128 |
RTS | 96-00655-2 |
TALOSA | 40-09077 |
A.B.S. | 210176 |
VEMA | 16663 |
MONROE | L16534 |
STELLOX | 57-01186-SX |
FAI AutoParts | SS2591 |
FEBI BILSTEIN | 1314 |
CORTECO | 49399349 |
KAMPOL | 57-01186-SX |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname