Laius (mm) | 26 |
---|---|
Välisläbimõõt [mm] | 65 |
OPEL | 01854740 |
---|---|
OPEL | 1854740 |
GENERAL MOTORS | 1854740 |
OPEL | 55494332 |
VAUXHALL | 55494332 |
GENERAL MOTORS | 55562865 |
OPEL | 55562865 |
SAAB | 55562865 |
CHEVROLET | 55562865 |
VAUXHALL | 55562865 |
SAAB | 55 562 865 |
VAUXHALL | 1854740 |
OPEL | 55562 865 |
GATES | T36414 |
---|---|
DAYCO | APV2757 |
FEBI BILSTEIN | 37517 |
TRIPLE FIVE | 951507 |
RUVILLE | 55393 |
SKF | VKM 35332 |
AUTEX | 654752 |
SNR | GA353.76 |
Schaeffler INA | 532 0621 10 |
MAGNETI MARELLI | 331316171261 |
AUTOMEGA | 130101010 |
Schaeffler LuK | 532062110 |
AUTOMEGA | 130101020 |
SWAG | 40 93 7517 |
IPD | 15-3747 |
Schaeffler LuK | 5320621100 |
TRISCAN | 8641 242006 |
OPTIMAL | 0-N2221 |
Schaeffler LuK | 532062100 |
ERNST | 013018540740A |
HEPU | 153747 |
AUTOMEGA | 013018540740A |
AUTOMEGA | 011018540740A |
LYNXauto | PB-7208 |
BGA | DC9515 |
AUTOMEGA | 01-3018540740-A |
MEYLE | 614 009 0021 |
SASIC | 1626210 |
Saleri SIL | T5313 |
MAXGEAR | 54-0703 |
TRIALLI | CM 5119 |
ZEKKERT | SR-1659 |
NTY | RNK-PL-033 |
MILES | AG03472 |
BTE | 811110 |
GMB | GTC2970 |
IJS | 93-1412 |
METACO | 1350-029 |
MAXGEAR | 55393MG |
GMB | 851021 |
GMB | 634670 |
GATES | 872240 |
BREMBO | GTC2970 |
BREMBO | GTD0316 |
BREMBO | T36414 |
GMB | GTD0316 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname