Spetsifikatsioon | JAMA GLOBAL DHD-1 |
---|---|
Spetsifikatsioon | JASO DH-1 |
Valmistaja luba | DetroitFluSpec93K214 |
Valmistaja luba | MB Appproval 228.5 |
Valmistaja luba | MB Appproval 235.28 |
Valmistaja luba | VoithRetarder ClassB |
pakendi pikkus [cm] | 38.1 |
pakendi laius [cm] | 38.1 |
pakendi kõrgus [cm] | 65.2 |
Õlitootja soovitus | ACEA E3, E5 |
Õlitootja soovitus | API CF, CF-4, CG-4 |
Õlitootja soovitus | CAT ECF-1a |
Õlitootja soovitus | Detroit7SE270(4-Str) |
Õlitootja soovitus | EO-N Premium Plus |
Õlitootja soovitus | Volvo VDS-2 |
Õlitootja soovitus | WSS-M2C171-D |
Sertifitseerimine ACEA järgi | E7 |
Sertifitseerimine API järgi | CI-4 |
Sertifitseerimine API järgi | SJ |
Viskoossusklass SAE järgi | 5W-40 |
Tollitariifistiku number | 3403198 |
Maht [Liiter] | 60 |
Pakendi tüüp | Vaat |
Sertifitseerimine API järgi | CH-4 |
Õlitootja soovitus | LDF |
Valmistaja luba | VDS-3 |
Sertifitseerimine ACEA järgi | E4 |
Valmistaja luba | RLD-2 |
Valmistaja luba | EON |
Õlitootja soovitus | Renault RXD |
Õlitootja soovitus | CES 20071, 20072 |
Õlitootja soovitus | CES 20075, 20076 |
Õlitootja soovitus | CES 20077, 20078 |
Õlitootja soovitus | EOM, EO-M Plus |
Õlitootja soovitus | EO-N Prem Plus03 |
Õlitootja soovitus | DEO (w/o DPD ) |
Sertifitseerimine API järgi | CI-4+ |
Sertifitseerimine ACEA järgi | E6 |
Seeria | Mobil Delvac 1 5W-40 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname