Valmistaja luba | EO-M Plus |
---|---|
Valmistaja luba | MB-Approval 228.3 |
pakendi pikkus [cm] | 58.5 |
pakendi laius [cm] | 58.5 |
pakendi kõrgus [cm] | 88.8 |
Õlitootja soovitus | API CF |
Õlitootja soovitus | API CG-4 |
Õlitootja soovitus | API SJ |
Õlitootja soovitus | API SL |
Õlitootja soovitus | CES 20071 |
Õlitootja soovitus | CES 20072 |
Õlitootja soovitus | CES 20076 |
Õlitootja soovitus | CES 20077 |
Õlitootja soovitus | EO-M |
Õlitootja soovitus | WSS-M2C171-D |
Sertifitseerimine ACEA järgi | E7 |
Sertifitseerimine API järgi | CI-4 |
Sertifitseerimine API järgi | SJ |
Sertifitseerimine API järgi | SL |
Maht [Liiter] | 208 |
Pakendi tüüp | Vaat |
Sertifitseerimine API järgi | CH-4 |
Õlitootja soovitus | RLD |
Õlitootja soovitus | VDS-2 |
Õlitootja soovitus | API SH |
Valmistaja luba | VDS-3 |
Õlitootja soovitus | M 3275-1 |
Valmistaja luba | RLD-2 |
Õlitootja soovitus | ACEA E7 |
Sertifitseerimine ACEA järgi | A2/B2 |
Õlitootja soovitus | API CF-4 |
Seeria | Mobil Delvac MX 15W-40 |
Õlitootja soovitus | DEO (DPD) |
Õlitootja soovitus | ECF-2 |
Õlitootja soovitus | Small Manual Transm |
Valmistaja luba | -4 |
Valmistaja luba | -5 |
Valmistaja luba | KAMAZ V-8 Euro-3 |
Valmistaja luba | Oil Category 2 |
Tollitariifistiku number | 27101981 |
Õlitootja soovitus | ACEA E3 |
Õlitootja soovitus | API CH-4 |
Õlitootja soovitus | API CI-4 |
Õlitootja soovitus | RD |
Õlitootja soovitus | RD-2 |
Valmistaja luba | EO-N |
Valmistaja luba | Fluids Spec 93K215 |
Viskoossusklass SAE järgi | 15W-40 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname