Piduriketta liik | õhutusega |
---|---|
Pidurikettajämedus [mm] | 28 |
Välisläbimõõt [mm] | 300 |
FORD | 1414427 |
---|---|
FORD | 1500159 |
Auto Parts | 91-21074 |
---|---|
PAGID | 54969 |
TEXTAR | 92196903 |
BENDIX | 562624BC |
FEBI BILSTEIN | 43975 |
TRW | DF6019S |
GIRLING | 6060195 |
sbs | 1815202581 |
sbs | 1815312581 |
NK | 202573 |
NK | 202581 |
NK | 312581 |
BOSCH | 0 986 479 974 |
VALEO | 197524 |
BREMBO | 09.A427.21 |
ZIMMERMANN | 250.1365.52 |
ATE | 24.0328-0250.1 |
BOSCH | 0 986 479 D38 |
FTE | BS7305 |
FTE | BS7305B |
QUINTON HAZELL | BDC5932 |
ATE | 24.0128-0250.1 |
JURID | 562624JC |
WAGNER | WGR1567-1 |
TRISCAN | 8120 16148 |
MAPCO | 25821 |
JP GROUP | 1563102109 |
HELLA | 8DD 355 129-161 |
MAGNETI MARELLI | 360406099300 |
OPTIMAL | BS-9088 |
AUTOMEGA | 120007710 |
KAMOKA | 103292 |
METELLI | 23-0896C |
EUROREPAR | 1618889380 |
MAGNETI MARELLI | 360704010800 |
EUROREPAR | 1642754080 |
HELLA PAGID | 8DD 355 116-221 |
QH Benelux | BDC5932 |
TRISCAN | 8120 16148C |
HELLA | 8DD 355 116-221 |
MEYLE | 715 521 0029/PD |
DELPHI | BG4094 |
ZIMMERMANN | 250.1365.20 |
METZGER | 61019.10 |
VAICO | V25-80008 |
MASTER-SPORT | 24012801541-SET-MS |
MAXGEAR | 19-1332 |
TOPRAN | 304 437 |
AUTOMEGA | 30105000159 |
TRISCAN | 8120 16163 |
TRISCAN | 8120 16163C |
AUTOMEGA | 1200077 |
BREMBO | 09.A427.20 |
VALEO | 197055 |
FERODO | DDF1567 |
DELPHI | BG4094C |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname