Asukoht | taga |
---|---|
Asukoht | esisild paremal |
Asukoht | esisild vasakul |
Kõrgus (mm) | 48 |
Vajaminev tükihulk | 2 |
Siseläbimõõt [mm] | 18 |
Välisläbimõõt [mm] | 55 |
tugevdatud variant | |
ainult paarina välja vahetada | |
Täiendav tooteinfo | ilma kinnituseta |
Seeria | MEYLE-HD: Better than OE. |
CITROEN | 3523.CP |
---|---|
PEUGEOT | 3523.CR |
CITROEN | 3523 EC |
CITROEN | 3523 EE |
PEUGEOT | 96 707 714 80 |
PEUGEOT | 96 707 720 80 |
DS | 3523EC |
PEUGEOT | 98 032 864 80(-) |
PEUGEOT | 98 032 865 80(-) |
TRW | JBU1367 |
---|---|
SPIDAN | 411804 |
QUINTON HAZELL | EMS8511 |
FEBI BILSTEIN | 38004 |
MONROE | L38815 |
FIRST LINE | FSK7689 |
FRAP | SB23396 |
BORG & BECK | BSK7689 |
NK | 5101933 |
VAICO | V22-0486 |
A.B.S. | 271141 |
sbs | 19125101933 |
TOPRAN | 722 921 |
TRISCAN | 8500 38815 |
SIDEM | 853654 |
SWAG | 64 93 8004 |
RTS | 017-00067 |
QUINTON HAZELL | EMS8549 |
MOOG | CI-SB-12604 |
MEYLE | 11-14 610 0044 |
LEMFÖRDER | 37763 01 |
DELPHI | TD836W |
SIDEM | 853649 |
TRISCAN | 8500 38816 |
SIDEM | 853648 |
FAI AutoParts | SS9900 |
FAI AutoParts | SS9899 |
LEMFÖRDER | 37764 01 |
EUROREPAR | 1682731080 |
EUROREPAR | 1682731580 |
MEYLE | MCB0350 |
MAGNETI MARELLI | 030607021000 |
CORTECO | 49120457 |
RIDEX | 251T0999 |
Schaeffler FAG | 829 0687 10 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname