pakendi pikkus [cm] | 9.2 |
---|---|
pakendi kõrgus [cm] | 8.1 |
Kõrgus (mm) | 64 |
Siseläbimõõt [mm] | 14 |
Välisläbimõõt [mm] | 77 |
Pakendi tüüp | Karp |
Filtritüüp | Filterelement |
Tihendite arv | 1 |
pakendi laius [cm] | 8.4 |
SUZUKI | 15412-67G10 |
---|---|
SUZUKI | 15412-67G11 |
SUZUKI | 1541267G11 |
SUZUKI | 15412-86CT1-000 |
PEUGEOT | 190162 |
PEUGEOT | 1901 62 |
PEUGEOT | 1906 76 |
PEUGEOT | 190676 |
CITROEN | 1906 77 |
CITROEN | 190677 |
PEUGEOT | 1906 A2 |
PEUGEOT | 1906A2 |
CITROEN | 1906 A5 |
CITROEN | 1906A5 |
CITROEN | 1906 A6 |
PEUGEOT | 1906 A6 |
CITROEN | 1906A6 |
PEUGEOT | 1906A6 |
FIAT | 9401906768 |
PEUGEOT | 9641087880 |
PEUGEOT | 190165* |
SUZUKI | 1541286CT1 |
AUTOMEGA | 1800115 |
---|---|
VALEO | 587903 |
FEBI BILSTEIN | 26908 |
CoopersFiaam | FA5977ECO |
MAHLE | KX 85D |
MAGNETI MARELLI | 150140047900 |
KOSHIMO | 1804.0084048 |
VAICO | V22-1002 |
KOSHIMO | 1804.0084048 |
MAHLE | KX 85D |
PURFLUX | C495E |
TECNOCAR | N479 |
TECNOCAR | N502 |
WIX FILTERS | WF8256 |
COMLINE | EFF086 |
BOSCH | 1 457 070 000 |
FRAM | C10777ECO |
UFI | 26.003.00 |
HENGST FILTER | E69KP D100 |
CLEAN FILTERS | MG1602 |
SOFIMA | S 6003 NE |
MANN-FILTER | PU 830 x |
MECAFILTER | ELG5277 |
JAPANPARTS | FC-ECO019 |
KNECHT | KX 85D |
CHAMPION | L402/606 |
CoopersFiaam | FA5977ECO |
FILTRON | PE 816/4 |
KSH EUROPE | 1804.0084048 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname