Pikkus (mm) | 214 |
---|---|
Kõrgus (mm) | 30 |
Filtritüüp | Aktiivsöefilter |
Laius (mm) | 200 |
Baasversioon (toote nr) | CU 2232/1 |
Asukoht | kindalaeka taga |
Paigaldusaeg [min] | 18 |
FIAT | 52407563 |
---|---|
FIAT | 77363370 |
FERRARI | 82035700 |
MULLER FILTER | FC105 |
---|---|
VALEO | 715533 |
BOSCH | R2433 |
MAHLE FILTER | LAK 297 |
MAGNETI MARELLI | BCF 204 |
MAGNETI MARELLI | BCF 389 |
TECNOCAR | EC446 |
DENSO | DCF047K |
DENSO | DCF448K |
FEBI BILSTEIN | 28683 |
DELPHI | TSP0325207C |
COOPERS | ACE 166 |
LAUTRETTE | EKR 7166 |
MICRONAIR | MC700 |
A.L. FILTER | ALC-6443/1 |
KOLBENSCHMIDT | 4205-ACC |
ZAFFO | 517 |
3F QUALITY | 629 |
MEAT & DORIA | 17405K |
COMLINE | EKF173A |
MISFAT | HB312C |
BOSCH | 1 987 432 433 |
CLEAN FILTERS | NC2194CA |
SOFIMA | S 4150 CA |
MAGNETI MARELLI | 350203062040 |
PURFLUX | AHC250 |
FRAM | CFA10199 |
UFI | 54.150.00 |
MANN-FILTER | CU 2232/1 |
BLUE PRINT | ADL142507 |
CORTECO | MC700 |
MEYLE | 15-12 320 0000 |
CHAMPION | CCF0293C |
KOLBENSCHMIDT | 50014205 |
MOTAQUIP | VCF349 |
EUROREPAR | 1631811580 |
MAGNETI MARELLI | 151040044600 |
TECNECO FILTERS | CK200C |
VEMO | V24-31-1006 |
HENGST FILTER | E3976LC |
FIL FILTER | HCK 7172 |
MFILTER | K 9081C |
CORTECO | 80000346 |
MAHLE | LAK 297 |
VEMO | V24-32-0001 |
UFI | 34.150.00 |
SF-FILTER | SKL 47092-AK |
FREUDENBERG | 358280 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname