Laius (mm) | 29 |
---|---|
Välisläbimõõt [mm] | 70 |
Materjal | Plastik |
OE-numbri jaoks | 5751.29 |
FIAT | 1613837480 |
---|---|
CITROEN | 16 13 837 480 |
SUZUKI | 49160-66G00 |
SUZUKI | 49160-66G00-000 |
PEUGEOT | 5751.29 |
CITROEN | 5751-29 |
CITROEN | 95577787 |
CITROEN | 96188885 |
FIAT | 9618888580 |
LANCIA | 9618888580 |
CITROEN | 96 507 426 80 |
AUTOMEGA | 1600803 |
---|---|
EGT | 291607EGT |
FEBI BILSTEIN | 5801 |
SKF | VKM 33013 |
LEMFÖRDER | 11147 01 |
OPTIBELT | 3027SR |
SWAG | 99 03 0041 |
AUTEX | 641415 |
INA | 531 0148 10 |
SKF | VKMA 33037 |
SKF | VKMA 33039 |
SKF | VKMA 33076 |
SKF | VKMA 33094 |
SKF | VKMA 33152 |
KAVO PARTS | DTP-8513 |
TRISCAN | 8641 281004 |
JP GROUP | 4118301600 |
JP GROUP | 4118301609 |
AUTOMEGA | 160080310 |
KLAXCAR FRANCE | RX33013 |
VEMA | 65513988 |
DYNAMATRIX | DT33013 |
BGA | DC1400 |
PATRON | PT33013 |
STC | T404995 |
ZEKKERT | SR-1129 |
FAST | FT44529 |
A.B.A | YP405129 |
OPTIMAL | 0-N1320 |
JP GROUP | 4118200109 |
VAICO | V42-0322 |
TOPRAN | 722 425 |
SKF | VKMA 33311 |
SKF | VKMA 33093 |
SKF | VKMA 33151 |
BSG | BSG 70-615-010 |
BOSCH | 1 987 945 803 |
SKF | VKMA 33140 |
LYNXauto | PB-5059 |
STARLINE | RS A14810 |
PROFIT | 1014-2234 |
BBR Automotive | 001-10-22697 |
TORQUE | KR5120 |
SKF | VKMA 33332 |
SKF | VKMA 33155 |
VAICO | 42-0322 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname