Laius (mm) | 32 |
---|---|
Välisläbimõõt [mm] | 65 |
OE-numbri jaoks | 1 201 178 |
Materjal | Plastik |
Hooldusinfot jälgida |
FORD | 1117008 |
---|---|
FORD | 1201178 |
CITROEN | 16 114 237 80 |
PEUGEOT | 16 114 237 80 |
FORD | 1731709 |
PEUGEOT | 5751 F1 |
FIAT | 9658142680 |
FIAT | 9678770180 |
CITROEN | 96 787 701 80 |
PEUGEOT | 96 787 701 80 |
JAGUAR | C2 S27 004 |
FORD | CC 1Q 19A21 6CA |
FORD USA | CC1Q-19A216-CA |
FORD | XS 7E 19A21 6AC |
FORD USA | XS7E-19A216-AC |
FORD | XS 7E 19A21 6AD |
FORD USA | XS7E-19A216-AD |
CITROEN | 5751-F1 |
AUTOMEGA | 1300182 |
---|---|
EGT | 291462EGT |
DAYCO | APV2682 |
OPTIBELT | 3015UR |
FEBI BILSTEIN | 24407 |
BREDA LORETT | TOA3670 |
SKF | VKM 34030 |
BTA | E2P5257BTA |
Schaeffler INA | 532 0470 10 |
TRISCAN | 8641 102028 |
OPTIMAL | 0-N1392 |
SASIC | 1620053 |
JP GROUP | 1518302909 |
OPTIMAL | 0-N1460 |
SKF | VKMA 34030 |
TOPRAN | 302 159 |
AUTOMEGA | 130018210 |
TECHNOX | TP11428 |
DYNAMATRIX | DT34030 |
DYNAMATRIX | DT34031 |
BGA | DC2304 |
PATRON | PT34030 |
STC | T405406 |
FAST | FT44537 |
TRICLO | 428855 |
SKF | VKMC 34700 |
SKF | VKMA 34700 |
BREDA LORETT | CR 3670 |
BRT Bearings | PBT8907 |
BSG | BSG 30-615-031 |
VAICO | V25-0531 |
LYNXauto | PB-7154 |
STARLINE | RS B47010 |
SKF | VKMA 34031 |
SKF | VKMA 34708 |
EGT | 291549EGT |
VAICO | 25-0531 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname