Asukoht | esisild paremal |
---|---|
Sisekeere (mm) | M14 x 1,5 |
Täiendav tooteinfo 2 | koos mutriga |
OE-numbri jaoks | 16 03 286 SK |
OPEL | 0324 063 |
---|---|
GENERAL MOTORS | 090512775 |
OPEL | 1603 286 |
OPEL | 1603 286 SK |
OPEL | 324 063 |
SAAB | 48 36 540 |
VAUXHALL | 90512775 |
GENERAL MOTORS | 90512775 |
VAUXHALL | 93186321 |
GENERAL MOTORS | 93186321 |
VAUXHALL | 93186321 SK |
GENERAL MOTORS | 93186321 SK |
VAUXHALL | 090512775 |
EGT | 301348EGT |
---|---|
PROFESSIONAL PARTS SWEDEN | 61340140 |
WAT | RD1020 |
FEBI BILSTEIN | 9113 |
AUTOMEGA | 3003240063 |
COMLINE | CTR3020 |
MOTAQUIP | LVTR280 |
QUICK STEER | TR7327 |
TOPRAN | 200 392 |
FENOX | SP30047 |
AUTOMEGA | 110161010 |
GSP | S070372 |
DODA | 1130030123 |
DENCKERMANN | D130018 |
LYNXauto | C4029LR |
FARE SA | RD052 |
AYWIPARTS | AW1310551LR |
AUTOMEGA | 1003240063 |
AUTOMEGA | 3016030286 |
DITAS | A2-3613 |
AUTOMEGA | 1216030286 |
AUTOMEGA | 110161020 |
BSG | BSG 65-310-033 |
STELLOX | 51-00860A-SX |
PROFIT | 2302-0290 |
ZEKKERT | SN-2119 |
4u | OP-A-91022 |
BBR Automotive | 001-10-20266 |
VAICO | 401261 |
BORG & BECK | BTR4602 |
KEY PARTS | KTR4602 |
METZGER | 84001208 |
METZGER | 54001208 |
JP GROUP | 1244600200 |
KAMOKA | 999637 |
KRAFT AUTOMOTIVE | 4311620 |
JP GROUP | 1244600209 |
FEBI BILSTEIN | 09113 |
SASIC | 9006561 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname