Asukoht | esisild paremal |
---|---|
Paksus (mm) | 70 |
Väliskeere [mm] | M14 x 1,5 |
Keermepikkus (mm) | 60 |
Täiendav tooteinfo | kontramutriga |
PEUGEOT | 3817.18 |
---|---|
PEUGEOT | 3817.50 |
PEUGEOT | 3817 52 |
CITROEN | 381752 |
CITROEN | 16 073 161 80 |
PEUGEOT | 16 073 161 80 |
CITROEN | 3817.18 |
CITROEN | 3817.50 |
MOTOTECHNIKA | 15-PKZ-04 |
---|---|
LEMFÖRDER | 19301 01 |
EGT | 301312EGT |
FEBI BILSTEIN | 9317 |
METZGER | 54031708 |
BORG & BECK | BTR4090 |
COMLINE | CTR3013 |
FENOX | SP30011 |
JP GROUP | 3144600500 |
JP GROUP | 4144601500 |
AUTOMEGA | 110132110 |
DEPA | RO153234 |
GSP | S070104 |
BGA | SR6709 |
KAMOKA | 9953234 |
FORTUNE LINE | FZ1054 |
DJ PARTS | DE1129 |
KRAFT AUTOMOTIVE | 4315500 |
LYNXauto | C4080LR |
AUTLOG | FT1818 |
FAST | FT16115 |
AYWIPARTS | AW1310544LR |
BBR Automotive | 001-10-19739 |
JP GROUP | 3144600509 |
DIEDERICHS | 1423203 |
VAICO | 22-0018 |
MGA | DR7414 |
KLAXCAR FRANCE | 47085z |
AUTOMEGA | 303817050 |
SKF | VKDY 313009 |
LEMFÖRDER | 12070 05 |
PROFIT | 2302-0302 |
ZEKKERT | SN-2198 |
4u | PU-A-30054 |
BSG | BSG 70-310-034 |
Schaeffler FAG | 840 0922 10 |
FEBI BILSTEIN | 09317 |
TRW | JTE161 |
A.B.S. | 230043 |
TALOSA | 42-00986 |
MONROE | L2820 |
MEYLE | 11-16 020 5703/HD |
MOTAQUIP | VTR282 |
MAGNETI MARELLI | 301191606120 |
GSP | S990044SK |
AIC | 54347 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname