Asukoht | esisild paremal |
---|---|
Materjal | Kumm/metall |
Siseläbimõõt [mm] | 19 |
FORD | 2023609 |
---|---|
FORD | 2025275 |
FORD | 1 889 405 |
FORD | 5 271 129 |
FORD | 1 709 424(-) |
FORD | 1 749 991(-) |
FORD | 1 889 405 SK1 |
FORD | 5 271 129 SK1 |
FORD | 1 709 424 SK1 |
FORD | 1 749 991 SK1 |
FORD | 2 023 609 SK1 |
FORD | 2 025 275 SK1 |
EGT | 211572EGT |
---|---|
EGT | 211573EGT |
EGT | 211574EGT |
BENDIX | 045733B |
OCAP | 0488069 |
MONROE | L16593 |
MONROE | L16835 |
MONROE | L16595 |
DELPHI | TC2828 |
BORG & BECK | BBJ5641 |
sbs | 19075042530 |
FIRST LINE | FBJ5641 |
A.B.S. | 271373 |
MOTAQUIP | LVSJ1235 |
ETS | 06.BJ.436 |
FENOX | BJ12016 |
GSP | S080712 |
LYNXauto | C1243R |
FORMPART | 1504030 |
METZGER | 57029402 |
GSP | 517390 |
A.B.S. | 211534 |
MEYLE | 716 010 0022 |
TORQUE | PN-029 |
FEBEST | 2120-CB8FR |
QUINTON HAZELL | QSJ3645S |
COMLINE | CBJ6013 |
RTS | 93-90649-256 |
OPTIMAL | G3-1045 |
VAICO | V25-1121 |
BGA | TRC2355 |
FEBI BILSTEIN | 107887 |
MOOG | FD-BJ-12510 |
SKF | VKDS 324048 B |
FORD MOTOR COMPANY | AV613A423NA SK1 |
FORD MOTOR COMPANY | AV613A423RA SK1 |
FORD MOTOR COMPANY | BV613A423HND |
FORD MOTOR COMPANY | BV613A423HNDA SK1 |
FORD MOTOR COMPANY | BV613A423HNE SK1 |
FORD MOTOR COMPANY | BV613A423HNEA SK1 |
FEBI BILSTEIN | 174813 |
AYWIPARTS | AW1320309R |
VAICO | 25-0769 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname