Asukoht | Tagasild |
---|---|
Amortisaatori tüüp | Gaasirõhk |
Amortisaatori liik | Vedrutaldrikuga amortisaator |
Amortisaatorisüsteem | kaks toru |
Amortisaatori kinnitamise tüüp | All silm |
Amortisaatori kinnitamise tüüp | silm üleval |
CITROEN | 5206S6 |
---|---|
CITROEN | 5206 65 |
CITROEN | 5206 66 |
CITROEN | 5206 67 |
CITROEN | 5206 68 |
CITROEN | 5206 69 |
CITROEN | 5206 70 |
CITROEN | 5206 71 |
CITROEN | 5206 74 |
CITROEN | 5206 75 |
CITROEN | 5206 88 |
KAGER | 81-0363 |
---|---|
MONROE | 43065 |
MONROE | 43063 |
GABRIEL | 69814 |
BOGE | 1-0696-32-A32-0 |
SACHS | 81 4903 005 437 |
SACHS | 30 1700 110 898 |
GABRIEL | 42642 |
TRW | JGT366S |
AL-KO | 1.739 G |
HAVAM | KS3815 |
JAPCAR | 167907 |
ALLINQUANT | 530140 |
LIPMESA | 127.328 |
MONROE | 43114 |
MONROE | E5096 |
MONROE | E5006 |
MONROE | E5008 |
BOGE | 32-F40-F |
BOGE | 32-N34-F |
BILSTEIN | 19-100050 |
SACHS | 312 575 |
SACHS | 110 815 |
SACHS | 110 807 |
SACHS | 230 537 |
SACHS | 230 538 |
SACHS | 312 576 |
DELPHI | D2252690 |
BOGE | 32-A32-0 |
BOGE | 32-A31-F |
KAMOKA | 20441008P |
JAPANPARTS | MM-00147 |
BOGE | 32-F40-0 |
BOGE | 32-N34-A |
JAPANPARTS | MM-00146 |
ASHIKA | MA-00146 |
BILSTEIN | 19-029368 |
MAXGEAR | 11-0381 |
KYB | 441066 |
KYB | 341102 |
GH | GH-331903 |
DACO Germany | 561902 |
EGT | 383422EGT |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname