Asukoht | Vasak ja parem |
---|---|
Asukoht | Esisild |
Varras | Stabilisaatori otsavarras |
HONDA | 51321SEAE01 |
---|---|
HONDA | 51321 SEA E01 |
HONDA | 51325 TA0 A01 |
SOMORA | 122788L |
---|---|
EGT | 131210EGT |
FEBI BILSTEIN | 28054 |
TRW | JTS7507 |
FIRST LINE | FDL7164 |
FIRST LINE | FDL7165 |
RUVILLE | 917426 |
QUINTON HAZELL | QLS3449S |
NIPPARTS | N4964029 |
NK | 5112613 |
SIDEM | 47268 |
OCAP | 0594367 |
NIPPARTS | J4964024 |
MAXGEAR | 72-2018 |
FEBI BILSTEIN | 33649 |
DELPHI | TC2500 |
FEBI BILSTEIN | 42100 |
SWAG | 85 94 2100 |
LEMFÖRDER | 34489 01 |
SWAG | 85 92 8054 |
DT Spare Parts | 2.11121 |
KAMOKA | 9947268 |
BF | 20140411001 |
DT Spare Parts | 6.24006 |
LASO | 98180127 |
AUGER | 80345 |
STELLOX | 81-96030-SX |
IMEX | IMX 00421736639 |
WILMINK GROUP | WG1442605 |
WILMINK GROUP | WG1485430 |
WILMINK GROUP | WG1485813 |
WILMINK GROUP | WG1804581 |
DSS | 210093 |
OREX | 618010 |
TRISCAN | 8500 40632 |
MEYLE | 31-16 060 0021 |
OCAP | 0593283 |
EUROBRAKE | 59145112613 |
SWAG | 85 93 3649 |
LEMFÖRDER | 35415 01 |
TRISCAN | 8500 40618 |
OPTIMAL | G7-1072 |
MEYLE | 31-16 060 0039 |
MEYLE | 31-16 060 0021/HD |
TRUCKTEC AUTOMOTIVE | 03.18.018 |
LASO | 98180130 |
SAMPA | 034.061 |
CTR | CLHO-28 |
MOOG | HO-LS-13697 |
BF | 20140411001 |
FIRST LINE | FDL6647 |
MOOG | HO-LS-4632 |
TRW | JTS7589 |
DELPHI | TC1527 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname