Laius (mm) | 37 |
---|---|
Siseläbimõõt [mm] | 39 |
Välisläbimõõt [mm] | 72 |
VAUXHALL | 16 03 191 |
---|---|
ROVER | 2.73136E+11 |
VAUXHALL | 3 28 103 |
NISSAN | 43210-00QAD |
FORD | 6485018 |
VAUXHALL | 7 28 103 |
RENAULT | 7701205596 |
RENAULT | 7701463987 |
RENAULT | 7703090365 |
VAUXHALL | 90279332 |
VAUXHALL | 90486460 |
FORD | 91AB-1215-AA |
ROVER | 273135603102 |
CX | CX029 |
---|---|
CX | CX444 |
CX | CX796 |
TECHNOSTART | KIT832 |
KACO | 4028.1 |
GSP | GK0736 |
HK | 30/27 |
SKF | VKBA 736 |
WERTHENBACH | 717 |
A.B.S. | 200189 |
IRB | K-25/06 |
Automotive Bearings | ABK351 |
QUINTON HAZELL | BK10436 |
TIMKEN | K82918 |
Automotive Bearings | BRT1026 |
MOTORCRAFT | EUB 1121 |
UNIPART | GHK 1218 |
AUTOMEGA | 1101536 |
sbs | 1401755003 |
AUTOMEGA | 1101963 |
FEBI BILSTEIN | 3189 |
MDR | MWB-F0020 |
AUGROS | 51834224 |
AUTOMEGA | 1100098 |
AUTOMEGA | 1101948 |
CX | CX011 |
SKF | VKBA 976 |
FIRST LINE | FBK309 |
CX | CX093 |
CX | CX102 |
HK | 44/17 |
QUINTON HAZELL | QWB436 |
FEBI BILSTEIN | 03189 |
SNR | R153.15 |
OPTIMAL | 201032 |
SPIDAN | 26438 |
RUVILLE | 5315 |
RUVILLE | 5315D |
DELPHI | BK283 |
CORTECO | 19017429 |
FAG | 713 6441 70 |
FAG | 713 8021 10 |
NK | 753612 |
sbs | 1401753612 |
sbs | 753612 |
BRT Bearings | BRT680 |
QUINTON HAZELL | QWB560 |
SPIDAN | 27106 |
FAG | 713 8034 10 |
QUINTON HAZELL | QWB907 |
RUVILLE | 5558 |
DELPHI | BK579 |
FAG | 713 6302 70 |
EGT | 554378EGTk |
SUPRA BEARINGS | MTK 193 |
EGT | 554048EGTk |
EGT | 554360EGTk |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname