Asukoht | Esisild |
---|---|
Kõrgus (mm) | 46.3 |
Piduriketta liik | õhutusega |
Piduriketta paksus [mm] | 28 |
Minimaalne paksus [mm] | 26.4 |
Välisläbimõõt [mm] | 294 |
Aukude arv | 2 |
Tsentri läbimõõt (mm) | 94 |
Veljeaukude hulk | 6 |
MITSUBISHI | 4615A002T |
---|---|
MITSUBISHI | 4615A203 |
MITSUBISHI | MN102276 |
MITSUBISHI | MN 102276T |
MITSUBISHI | 4615A147 |
FIAT | 6000611049 |
MITSUBISHI | 4615A201 |
FIAT | 6000609712 |
PAGID | 54802PRO |
---|---|
BORG & BECK | BBD4692 |
sbs | 1815203059 |
COMLINE | ADC0378V |
NIPPARTS | J3305061 |
VALEO | 197592 |
VALEO | 297595 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J3305069 |
MINTEX | MDC1960 |
QUINTON HAZELL | BDC5722 |
NK | 203059 |
NK | 313059 |
Brake ENGINEERING | DI956811 |
DON | PCD12192 |
sbs | 1815313059 |
BLUE PRINT | ADC443107 |
BOSCH | 0 986 479 S63 |
BOSCH | F 026 A06 837 |
FERODO | DDF1818-1 |
FTE | BS7464 |
FTE | BS7464B |
ICER | 78BD7019-2 |
JURID | 562695JC |
BENDIX | 562695BC |
ROADHOUSE | 61118.10 |
LPR | M1004V |
TRUSTING | DF1244 |
FEBI BILSTEIN | 28437 |
BREMBO | 09.A868.10 |
National | NBD1558 |
MGA | D1899 |
JAPANPARTS | DI-534 |
A.B.S. | 17958 |
AKEBONO | BN-0808E |
AKEBONO | BN-0808 |
OPTIMAL | BS-8594 |
KAWE | 61118 10 |
fri.tech. | BD1244 |
MAXGEAR | 19-1858 |
MAXGEAR | 19-1858SPORT |
MOTAQUIP | LVBD1526 |
NPS | M330I69 |
STELLOX | 6020-1105V-SX |
REMSA | 61118.10 |
WOKING | D61118.10 |
METELLI | 23-1076C |
MEYLE | 32-15 521 0028 |
MAGNETI MARELLI | 360704033900 |
OPTIMAL | BS-8594C |
FRIGAIR | DC16.104 |
RAICAM | RD00374 |
COMLINE | AND6121 |
STELLOX | 6020-1105VK-SX |
EUROBRAKE | 5815203059 |
BRAXIS | AE0294 |
EUROREPAR | 1618889080 |
Omnicraft | 2134574 |
BRECO | BS 8804 |
BRECO | BV 8804 |
MEYLE | 32-15 521 0028/PD |
TRISCAN | 8120 42143 |
FIRST LINE | FBD 1776 |
REMSA | BDM7414.20 |
SWAG | 80 92 8437 |
DBA Australia | DBA2208 |
CAR | HPD 1295 |
HELLA PAGID | 8DD 355 115-731 |
ZIMMERMANN | 380.2172.20 |
HELLA | 8DD 355 100-381 |
KAVO PARTS | BR-5770-C |
TRISCAN | 8120 42143C |
CAR | 142.1295 |
HELLA | 8DD 355 115-731 |
MEYLE | 32-15 521 0019/PD |
ST-TEMPLIN | 03.110.20030 |
ST-TEMPLIN | 03.110.20035 |
BOSCH | 0 986 AB9 780 |
MEYLE | 32-15 521 0019 |
RED-LINE | 26MI020 |
FERODO | DDF1818C1D |
AP | 25194 |
RIDEX | 82B0826 |
AP | 25194 V |
KEY PARTS | KBD4692 |
BOSCH | 0 986 479 704 |
TEXTAR | 92180203 |
TRW | DF4920 |
FERODO | DDF1818 |
FERODO | DDF1818C |
DELPHI | BG4257 |
BREMBO | 09.A868.11 |
AKRON-MALÒ | 1110354 |
EUROBRAKE | 5815313059 |
REMY | RAD2812C |
ALANKO | 10304548 |
BOSCH | 0 986 479 F45 |
TEXTAR | 92180205 |
BENDIX | 522085 |
BREMBO | 09.A868.1X |
BREMBO | 09.D576.11 |
FTE | 9082033 |
BRECO | BV9433 |
LPR | M1004VR |
ASHUKI | 09901605 |
EUROREPAR | 1667868880 |
AP | 20156 V |
ASHIKA | 60-05-534C |
JAPANPARTS | DI-534C |
MASTER-SPORT | 24-0110-4920-1-SET-MS |
MASTER-SPORT | 24011049201-PCS-MS |
KLAXCAR FRANCE | 25489z |
JAPKO | 60534C |
QUARO | QD0625 |
IJS GROUP | 80-1185 |
MANDO | MBC030203 |
Technika | 755526 |
MEC-DIESEL | 570860 |
FTE | 9072563 |
OPTIMAL | BS9738C |
AP | 25194 X |
NAPA | NBD5279 |
ASHUKI by Palidium | 09901605 |
MASTER-SPORT GERMANY | 24011049201-PCS-MS |
SKF | VKBD 80340 V2 |
JAPANPARTS | DI534JM |
MASTER-SPORT GERMANY | 24-0110-4920-1-SET-MS |
MASTER-SPORT GERMANY | 24011049201-PCS-MSP |
MASTER-SPORT GERMANY | 24011049201-SET-MSP |
RAP BRAKES | R-D0236 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname